Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Volvo on Call vaatii huollon

• 383 Vastauksia
  • 46199 Lukukerrat

laatija ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Velihopea

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo on Call vaatii huollon
« Vastaus #375 : tänään kello 11:36:11 »
Volvo V90 D4 2020 aj.108tkm
Yhteys kännykkään katosi auton ollessa parkissa Helsinki-Vantaan lentoasemalla muutaman päivän 5/2024, eikä ollut enää sillon pakkasta.
Akun vaihto ei auttanut, sisäistä vikaa herjaa vikakoodi. Purkki oli pois ja tutulla autoharrastaja elektroniikkagurulla tutkittavana. Haki kameramikroskoopilla kylmäjuotoksia, ei löytynyt. Leuka rintaan ja purkki takaisin paikoilleen.
Laatu Volvossa olematonta.

Poissa Rises

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #376 : tänään kello 11:48:14 »
Ei muuta kuin viestiä Volvolle: asiakas.tuki@volvocars.com tai puhelua 0800 5200 20.

Kuten tuolla aiemmin luki, olivat Volvolta sanoneet, että on tullut paljon kyselyjä kyseisestä viasta. Ovat olleet yhteydessä maahantuojaan VCM viasta ja olivat sanoneet, että saattaisi tulla huoltokamppanja. Kannattanee siis kaikilla hajonneen VCM -yksikön omistajilla olla yhteydessä Volvon suuntaan.

Edit: korjattu puhelinnumero!
« Viimeksi muokattu: tänään kello 12:21:47 kirjoittanut Rises »

Poissa Säppo

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #377 : tänään kello 12:00:27 »
Ei muuta kuin viestiä Volvolle: asiakas.tuki@volvocars.com tai puhelua 0800 5200 02.

Kuten tuolla aiemmin luki, olivat Volvolta sanoneet, että on tullut paljon kyselyjä kyseisestä viasta. Ovat olleet yhteydessä maahantuojaan VCM viasta ja olivat sanoneet, että saattaisi tulla huoltokamppanja. Kannattanee siis kaikilla hajonneen VCM -yksikön omistajilla olla yhteydessä Volvon suuntaan.
0800 520020 on se numero!

Poissa Kajala

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #378 : tänään kello 12:39:25 »
Täällä myös VOC meni pimeäksi alkuvuodesta. Oulun kahteen liikkeeseen soittaneena, ongelma näyttää olevan todella yleinen. Sähköposti asiakastukeen laitettu. Tietääkö porukka liittyykö boxin toimintaan muita toimintoja, mitkä voisi mennä pimeäksi?

Poissa Beagle

• Grand Luxe Touring
  • V90CC -17, Opel Vivaro -08, Polar husvagn 730BK
« Vastaus #379 : tänään kello 12:54:04 »
Täällä myös VOC meni pimeäksi alkuvuodesta. Oulun kahteen liikkeeseen soittaneena, ongelma näyttää olevan todella yleinen. Sähköposti asiakastukeen laitettu. Tietääkö porukka liittyykö boxin toimintaan muita toimintoja, mitkä voisi mennä pimeäksi?

Menee joka paikkaan. Tarpeeksi menee rikki, niin auto ei käynnisty.

Minulle vaihdettiin eilen sinisellä uusi boksi. Ihanan halpaa... Ainut lohtu on se että onpahan purkilla nyt ikuinen takuu ja ei ainakaan vielä ole ollut yhteysongelmia, kuten entisen soittorasian kanssa oli.
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Poissa Volvo xc T8

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #380 : tänään kello 13:28:02 »
Onko kukaan ottanut yhteyttä kuluttaja-asiamieheen? Pitäisi mennä virhevastuun piikkiin tuo osa. Kyseisen osan elinkaari pitää olla isompi kuin 4-8 vuotta. Ei ole kuluva osa.

Virhevastuun kesto ei ole laissa tarkasti rajattu, vaan se perustuu tuotteen oletettuun kestoikään, joka voi olla vuosia.
Tapauskohtainen pidempi vastuu: Virhevastuu ei pääty 6 kuukauteen tai vuoteen, vaan se kestää auton oletetun kestoiän, joka määräytyy auton iän, kilometrien, kunnon ja hinnan perusteella (esim. moottorivika voi kuulua vastuuseen kauemmin).
« Viimeksi muokattu: tänään kello 13:55:26 kirjoittanut Volvo xc T8 »

Paikalla laatija

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #381 : tänään kello 14:25:45 »
Minä olen laittanut vihjeen kuluttaja-asiamiehelle ja sieltä tuli vastaus, että se on kirjattu heillä.

Poissa Volvo xc T8

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #382 : tänään kello 14:45:01 »
Sinne kuluttajaneuvontaan kannattaisi soittaa niin saisi vastauksen siihen onko kyseessä myyjäliikkeen vai Volvon korvattava asia.
Näitä on mennyt kyllä niin paljon että ilmeisesti voisi olla että Volvon pitäisi ottaa vastuu asiasta. (Minulla toimii viellä)

Poissa Pannu82

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #383 : tänään kello 15:43:32 »
Minä olen laittanut vihjeen kuluttaja-asiamiehelle ja sieltä tuli vastaus, että se on kirjattu heillä.

Täältä lähti kans.

Futurez  Kulkukoira