Carcom Oy  Elekma

Volvo on Call vaatii huollon

• 527 Vastauksia
  • 61930 Lukukerrat

Knot, T-Row ja 12 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Beagle

• Grand Luxe Touring
  • V90CC -17, Opel Vivaro -08, Polar husvagn 730BK
Vs: Volvo on Call vaatii huollon
« Vastaus #525 : tänään kello 16:18:45 »
Minä taas ajan tunnin työmatkaa per sivu ja silti meni yksikkö rikki ja voc temppuilee uudellakin kokeilla. Eli ei johdu kyllä siitä.
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Poissa KalleOH

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #526 : tänään kello 17:08:12 »
En usko, että ajosuoritteen pituudella on merkitystä. Koska minulle annettu tieto oli, että ohjelmisto on kadonnut, uskon edelleen, että autoon on tullut päivitys, joka ei asentunut loppuun, ts. ei tallentunut muistiin. Ja auton sammuttaminen tyhjensi VCM:n jonkun ohjelman. Jotainhan siellä edelleen on, koska esimerkiksi paikkatieto toimii.
En tiedä, millä periaatteella Volvo päivittää ohjelmistojaan, mutta jos päivityksiä tulee autoihin eri ajankohtina, selittää tämä myös sen, että rikkoontumiset ovat ajoittuneet usealle viikolle.

Poissa Beagle

• Grand Luxe Touring
  • V90CC -17, Opel Vivaro -08, Polar husvagn 730BK
« Vastaus #527 : tänään kello 17:10:44 »
En usko, että ajosuoritteen pituudella on merkitystä. Koska minulle annettu tieto oli, että ohjelmisto on kadonnut, uskon edelleen, että autoon on tullut päivitys, joka ei asentunut loppuun, ts. ei tallentunut muistiin. Ja auton sammuttaminen tyhjensi VCM:n jonkun ohjelman. Jotainhan siellä edelleen on, koska esimerkiksi paikkatieto toimii.
En tiedä, millä periaatteella Volvo päivittää ohjelmistojaan, mutta jos päivityksiä tulee autoihin eri ajankohtina, selittää tämä myös sen, että rikkoontumiset ovat ajoittuneet usealle viikolle.

Erikoista tässä päivityksessä on se, että vain Suomessa on tämä epidemia. Luulisi että sama update on ajettu myös muihin maihin.
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Proturbo  Autodiagnoosi