Aiemmin on mainittu jo jarruletkut. Jos niissä edes jossakin on häikkää niin voi tehdä tuon.
Joko pullistuu tai sitten letku on sisältä turvonnut lähes umpeen.
Neste kulkee hitaasti ja jarrutkin löytyy heti ainakin kolmesta pyörästä. Pumppauksen jälkeen nestetilavuus on saatu täyteen ja poljin lakkaa painumasta.
Jaa mistäkö tiedän? Kerran tapellut ja vaihtanut uuden pääsylinterinkin. Sitten aloin ihmetteleen kun jarru ei irronnut heti vaan vaati aikaa...
Aloin tutkimaan hitaammin irtoavaa jarrua, no siellähän ei kulkenut neste kunnolla ja letkun sisään muodostunut "läppäventtiili" salli jarrun irtoamisen tosi hitaasti.
Sanot että letkut on kunnossa mutta onko ne sisältäkin kunnossa?
Tai sitten siellä vaan on ilmaa jossakin mutkassa.
