Volvoilla 740 TIC ja C 70 2,5T ajettu 95E:llä ja eipä ole ollut ongelmia,nyt molemmissa 95 E10 eikä ongelmia. Täytyy kokeilla sitä 98 piruuttaan,kiihtyy varmaan 5 sekkaan satkuun ja kulkee vähintään 280 molemmat sen jälkeen

Kyllä 2,5T C 70 ohjekirja 95E suosittelee. Kesällä 7l isolohkossa 95E toimii,lyijyn korvikkeen kanssa (vakio motti muuten)
Samoin 50-luvun britti pörisee samalla 95E:llä lyijyn korvikkeen kera,jatkossa laitettava kyllä kai 98E:tä? oktaanien puolesta riittäisi joku 78E!
Catin kelkoissa jo 90-luvun loppupuolelta on voinut 95 E käyttää ja 95 E 10 käy myös manuaalin mukaan. Toki ölppä tungetaan tuore öljyvoitelun säiliöön.
Mutta kaikkiin se ei käy:
Mitenkäs prätkät Kawa esim.09 vuoteen ainakin Määrää 98:a tankkiin,mitenkä sitten jos sen myynti loppuisi jonkin vuoden kuluttua? Hondat taas vanhatkin toimii nyky litkuilla... Harraste autojen lisäksi siis löytyy uusia ja kalliita MP:itä joihin on tungettava 98,kuten omani Kawa,nämäkö sitten romutetaan kun 98 myynti loppuu?

samoin kelkkoja uusiakin mihin ne ei käy? Eikö ne palikkatalon apinat eduskunnassa tajua,että Suomessa on muitakin kuin 70% autoja joihin se sotku käy? Harraste autot/Prätkät/ Uusiakin prätkiä joihin ei nyky sotku käy?? :hello:
Niillähän ajetaan täällä 15-25 vuotta?


?? Miten vielä isot perätuupparit? Käykö omaani 135HV Evikkaan 95E 10?

Stihlin sahoilla taas on ajettu 95E:llä ainakin 20 vuotta eikä pätki tai temppuile! Ei ole tullut edes mieleen muuta tankata,kun molemmat toimii hyvin.