Carcom Oy  Elekma

B200K pieniä ongelmia

  • 0 Vastauksia
  • 83 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa V70TR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 268
  • I ♥ my Volvo
B200K pieniä ongelmia
« : 24.06.2025, 08:49:58 »
Kyselin tuolta naamakirjan ryhmästä mutta tuli eipäs juupas kommentteja asiasta. Eli -88 240 B200K tekee sellaista että aamusin lähtee tosi hyvin käyntiin, käy aika hyvin lämpimänä aavistuksen heiluu kone. Kun pysähtyy vähäksi aikaa 20-30min niin ei lähde heti vaan vaatii sen 4-5 kierrosta kone ja sitten lähtee ja käy epätasaisesti, mutta pienen ajon jälkeen taas käy hyvin. Jos seisoo vaikka tunnin niin lähtee heti käyntiin ensimmäisellä pyörähdyksellä, tai jos seisoo vähemmän aikaa kun sen 20-30min niin lähtee taas hyvin.

Vaihdettu/kokeiltu imusarjan tiiviste, tulpat, tulpanjohdot, jakajan kansi ja pyörijä, tehdasuusi kaasutin ja tiivisteet, seokset säädetty leimalle liikkeessä, sytytys säädetty, bensapumppu ollut irti ja pumppaa hyvin, ohitettu se kammio ja kokeiltu pumpulta suoraan kaasuttimelle. Tutkitaan vielä se pakoputkesta putsarille menevä ilman läppä jossa kuulema termostaatti että toimii oikein.
Miksi siis tekee sellaista että pienen seisomisen jälkeen ei lähde heti käyntiin, mutta kylmänä lähtee ja vähän pidemmän seisomisen jälkeen lähtee taas hyvin. Onko bensapumpussa takaisku ja joku solenoidi, ainakin se suodatin valuu tyhjäksi kun seisoo, palaako tankiin. Tästäkin ollaan kahta mieltä, jotkut sanoo että sen pitääkin tyhjentyä jotkut taas että se takaisku ei toimi. Pumppu on sellainen missä puolessa välissä useampi ruuvi mistä purkautuu. oli auki ja en nähnyt mitään takaiskua siellä enkä suodatinta. Kuuluuko käyttäytyä noin vai missä vika?
Kotka

 

RallyBaron  Samppasport