Tuo onkin hyvä sivusto tuo skandix, kiitokset vinkistä. Räjäytyskuvia yms....
Mutta tuo EGR homma meni entistä sekavammaksi.....2014-2016 VEA 2.0 tarjoaa kahta egr jäähdytintä ja näyttää siltä että nimenomaan tuon vanhempi malli moottoriin 1121663 asti on se karkeempi aukkonen (6 reikää per slotti) ja 1121664 eli uudemmissa on tuo tiheämpi eli (11 reikää per slotti). Slotilla meinaan tuota pientä suorakaiteen muotoista aukkoa jossa nuo lamellit sisällä. Kts kuvassa näkyy erot.
Itellä on tuota uudempaa moottorisarjaa ja siinä on juuri tuo tiheämpi kennoinen. Eli onkos tuo tiheämpi sittenkin ns parannettu versio.....vai myydäänkö vanhempiin moottoreihin harvempaa (parannus) ja uudempiin edelleen alkuperäistä... vai mites tätä onkaan.


Ja tuota tiheämpää myydään nimenomaan myös 2017 alkaen.... eli kaikkein uusimpiin....