Kuten joskus taannoin sivusinkin, ei iskaritorni mahdu konepellin alle sellaisenaan. Korotan pellin lisäksi myös siiven yläreunaa siloisempien muotojen toivossa

Hitsailin soirojen väliin pienet välikkeetkit ja heftasin ne paikalleen.

Kehät taittelin 20x20mm peltisoirosta taittamalla mallin päällä. Takapään taittelin sitä pyöröteräsluurankoa vasten ja kehän kaaresta ei tullut aivan tasainen. Joten etupäähän vähän erilaisella suunnitelmalla.

Tässä vaiheessa alkoi yli 2vkon mittainen leikkaa-liimaa-laikkaa-uusiks kierre, kun silmään kivasti istuva kehä ei salli renkaalle joustossa kääntöä ja isompi kehä taasen on aivan karmean näköinen.
Pienempi kehä ois ulkonäöllisesti ok

Sääli vaan ku rengas ei sovi joustossa kääntymään...
Isompi kehä mahdollistaa taas liikkeet, mutta

Fillari muistuttaa kottikärryn pyörää ton kanssa

Tein lankamallinkin ja teippailin pintoja josko se olis auttanu



Ei kyllä vastaa yhtään mun päässä olevaa ajatusta siitä miltä ton pitäis näyttää.
Lopulta päädyin säätämään vähän kaaren etäisyyttä uudelleen ja sovitin sen pienemmän kehän ja hain liikeradat jousi pohjassa läpi


Paistaahan se valo jokapaikasta läpi. Jes! Ja mahtuu vielä kääntymäänkin. On ollut työvoitto.
Takakehäthän on muuten nyt 15mm pienemmät ku etukehät. Pääsen vielä tekemään koko takapäänkin uusiksi.
Tää on paras harrasteauto ikinä. En tartte useampia laitteita kun tätä yhtä saa tehdä aina vaan uudelleen