Mulla on 2012-mallinen C70, johon vuosi sitten askartelin alkuperäisen kauko-ohjainkäynnistyksen (lisäämällä AEM-moduulin ja kaukokäynnistyslaitteen) tehdasasenteista diesel-Eberiä ohjaamaan. Autossa ei ole VOC:sta tietoakaan.
Äskettäin tuli Torissa edullisesti vastaan ThermoConnect-setti, joten päädyin vaihtamaan sen tuon aikaisemman kauko-ohjausboksin tilalle. Vaihto oli kohtuullisen suoraviivainen homma, johtoliitosten kanssa sai hieman soveltaa, mutta tunnin työllä lähti pelittämään. Ainoa haaste oli se, että omassa autossa moduulit asennetaan takakonttin, joten GPS-antennin ja ThermoConnectin lämpötila-/käyttöpainikkeen jouduin vetämään takapenkille/hattuhyllylle (avoautossa piti vähän miettiä mihin voi asentaa ja mihin ei aukeavan kattomekanismin ja johtojen pituuksien puitteissa).
Uskoisin XC60:ssa olevan vielä helpompi homma, tietämättä missä autossa Webaston kauko-ohjausyksikkö fyysisesti sijaitsee. Jos edessä, niin kaikin puolin kätevämpi antennien ja käyttöpainikkeen osalta. Takakontissa toki mukavampi liitellä ja kuljettaa johtoja, kun kaikki verhoilut revitty pois tieltä.

Nyt lämppärin ohjaus toimii puhelinäpin kautta. Näyttää lisäksi sisälämpötilan, akun jännitteen ja auton sijainnin. ThermoConnectissa itsessään on SIM-kortti, jossa vuosimaksu 39,99 euroa.