Tosiaan se solenoidi oireilee niin, että tyhjäkäynti katoaa. Sen solenoidin toiminnan voi myös kuulla, olen itse onnistunut kuulemaan solenoidin naksunnan ihan kuljettajan ovella seisten ja samalla avaimesta virrat päälle kääntäen sinne asti, että merkkivalot syttyvät, voi myös pyytää kaveria kuuntelemaan naksuuko solenoidi virtojen mukana. Kaasuttimen säädöissähän on säädettävissä vain tyhjäkäyntiseos (CO) sekä tyhjäkäyntinopeus. Niitä onkin sitten vähän vaikea säätää ilman mittalaitteita, ehkä joku muistaa tai tietää, montako kierrosta seos ruuvia otetaan aukipäin suljetusta asennosta. Muistaakseni varsinainen seos säädetään arvoon 1.5 CO ja tyhjäkäynti lämpimällä moottorilla on jotain luokkaa 850-900, hiukan alle 1000 kun näyttää auton oma mittari, niin ihan hyvä. Mutta mikä muu voisi tyhjäkäynnin hävittää, no minulla oli kerran mennyt huonoksi kaasuttimesta yksi kalvo, sellainen joka sijaitsee kaasuttimen takana olevan kannen alla, kansi osoittaa suoraan kuljettajaan päin. Kun tämän kalvon vaihdoin, niin tyhjäkäynti palasi, huonolla kalvolla auto kävi pienen hetken tyhjäkäyntiä ja sammui, käynnistyäkseen vaatikin sitten juurikin pitkähkön startin vaikka oli juuri sammunut moottori.