KL-varaosat  Race.fi

Niban 360 GLT talviauto

  • 8 Vastauksia
  • 694 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nibander

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Niban 360 GLT talviauto
« : 04.11.2025, 22:27:59 »
morjen jos koittelis tännekin kirjoitella kun vanha foorumi aika alko viehättää taas

2023 tuli mieleen tarve hankkia taas  talvi auto ja noita BMW tuotteita jo tarpeeksi kolunneena halusin jotain muuta, toyotan ke70 ja starlet olivat kovia ehdokkaita mutta suomen tarjotan ja hinta politiikka onkin mitä on niin jäivät ostamati, sitten muistui mieleen kuinka joskus 2010ish fiilistelin driftworksillä possu volvoja ja muistin että näissähän on hemmetti trans akseli ja punalohko, osoittautui vielä että etujousitus ja hammastangon sijainti on itselleni mieleinen joten muutakun haku agentit nettiautoon ja odottelemaan. Pitkään sai etsiä että löytyi GLT mallin 360 että sai ruiskun ja tuon makean taka siiven. -23 elokuussa PK seudulta käytiin repimässä omena puun alta 2 ovinen yksilö jonka lupasin ostaa jos lähtee käyntiin
 


nooh, hyvähän tämä ei ollut ja heti pelit purkuun ja ruosteiden kimppuun..



Pelti osiakin oli kohtuu hankala löytää, kaaretkin oli sen verran ikävän muotoisia etten alkanu harkitsemaan että alkaisin pellistä kutistelee ja muotoilee vastaavia, ja halusin hieman agressiivisemman fitmentinkin näin matalien autojen ystävänä jotenkin mitta käteen ja tutkimaan missä on miellyttävää kaari mallia. Golffi tarjoili lähes samaa aukon halkaisijaa vaikkei ole itselle ehkä mieluisin niin aloin päätymään tähän jo saatavuuden takiakin joten mk1 golfin kaaret hankintaan ja hitsaus hommmiin



Ongelmat ei onneks loppunut kaariin vaan etu ja taka hiekkapellitkin sai tehdä polveja vasten kokonaan uusiksi, eteen päätin nikkarroida samalla etulipan joka miellytti omaa näkemystä ajan henkeen sopivasta tyylistä







Nopeesti muisteltuna alkoi suurimmat pelti tuost olla tehtynä, lattiat tehty helmat vaihdettu, hiekkapellit, kaaret, jne yms, varapyörä kotelo sai lähteä myös koska halusin isommalle vaimentimelle tilaa taakse.

Tämän jälkeen päädyin pohtimaan alusta ratkaisuja, resepti oli melko sama kuin olen vuosia drifting harrastuksessa harrastanut, tukivarsiin hieman pituutta, (tähän myös reilu vahvistus) , coiloverit tähän valikoitui käytetty uudemman v50 volvon etucoilit BC racingiltä, taakse madallus palikat ja defenderin etuiskarit offipajalta



reaktio tankoja katselin ja miettisin et näistä vois tehdä säädettävät ja soittelin JO worksille turussa onnistuisko pikku sorvailut ja semmoset niistä tuli



Polyuretaani puslatkin löysin tähän briteistä joten se helpotti hommia melkoisesti. sit saikin alkaa levittelemään kittiä ja siirtyä maalaamol puoelle viimeisteleen pohjia









Pohjat alko miellyttämään joten jätin ne kuivamaan ja siirryin siistimään sisustan, näissä tuntu olevan enemmän bitumia kun missään autossa joten muutaki repimään niitä veks ja reipas pesu ja putsaus ja alle epoksia ja päälle lavapinnoitetta sisustaan niin sain siitä mieluisan kun en enää taka penkkejä tähän laita



tän jälkeen olikin pohja kuivannu sen verran että viimeinen höyläys ja preppi ja väriä päälle, väriksi valikoitui RAL 6013 vihreä ( saatatte huomata et vihreä maistuu) 2k polyuretaani maalina (koska talvi auto)





Samassa kun aloin touhuamaan niin päätin entrata takavalot ja etumaskin mieluisiksi







Valot hioin läpi ja candylakalla värjäsin halutut osat mieluisiksi, ja maskille kromit kiiltävän mustalla ja ristikko mustalla struktuuri maalilla (jos jollain ois hyvää merkkiä niiin dm kiitos)

Sitten vaan auto takas omalle tallille kasailuun



Päätin myös maalata puskurin struktuuri mustalla kun kaksi väriset näytti omaan silmään huonoilta, Vanteiksi ostin hetken mielijohteesta 14" japasin racingin watanabe replicat kun olivat hyvillä speseillä



Auto läheni valmista ja sitten piti tilailla vielä uusi syyläri tämäkin yks työmaa löytää) noh ebaystä löyty puolasta alumiini syyläriä joten pin ja ok tulemaan ja sille nopee nikkarointi että sais flekti paketin siihen perään



sit pysyikin nesteet sisällä ja pysty käymään leimalla volvon kanssa





Näillä mentiinkin talvi mukavasti lintassa, mitä nyt vähän sai bensapumppua, sulakkeita, sähköjä ja anutreita herkistellä ja säädellä ::D mutta oletettavaa kauan seisseelle autolle.. mutta kuten aina hommat tuppaa eskaloitumaan ja visiot lähti tulille tästäkin pelistä

ja esimmäinen vaihe siihen oli keväällä tehty vanne ostos



Tramont ty2 14x9 ja 14x0 koossa. Oon aivan stna heikko pienille 4 puolasille vanteille joten nää oli pakko ostaa kun kuulin että tämmöset on lähgipiirissä kaupan ja vielä järkirahaan ja noh onhan ne prkl hienot



Keulaan pikku madallus ja vóila oli maukas, toki tässä kohtaa possu volvon (daffin) sisä pyörän kaaret on todella lähellä rengasta ja sehän jos mikä harmittaa mutta ihan ajettavissa joskin hieman jäykähkö mut eipä haitannut kesä autoilua.

Kävin keväällä pyörähtämässä CDLC.co pitsa miitissäkin volvolla ja tirrosen masa nappas pari maukasta ruutua





Kuvasta huomaakin pienen jäärata äksidentin eli lokari on rutussa kun oli liian hauskaa kunnes ei ollut ja väistin penkkaan edellä pyörähtänyttä puolisoani ja väänsin lokarin mutta ei menoa haitannut :D, tämmöisenä mentiin tähän hetkeen saakka, volvo tomitti vara auton roolia aina kun käyttis tarvitsi remonttia tai vaan halus kruisailla ja aiheuttaa hymylyä kanssa autoilijoille :D tässä tosiaan mun käyttis ja volvo



julkaistaas ensimmäinen osa ennen kuin häviää bitti avaruuteen

Poissa Nibander

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #1 : 04.11.2025, 23:22:58 »
onnistunut eka postaus VRCF:lle suoritettu, tää on pitkä askel NPS ja BMW miehelle :DD

Mutta tosiaan, aikaa kului ja rakensin talvessa yhden pro2 drifterin itselleni (bmw e36 compact tietenkin) ja vähän burnoutin partaalla mietin mitähelvettiä nyt talvella kuuluu tehdä kun ei tarvi rakentaa mitään ja bemarissakin on vaan askin huolto edessä  :idiot2:

Katseeni suuntautui volvoon, ja niihin stna sisä pyörän kaariin... ja konetilaan ja daffin sähköihin.. noh tuumasta toimeen ja volvo nosturille ja moottoriveks



patti pois ja sähköt myös niin pääsi hahmottelemaan mistä ja miten leikataan.



Surullisen näköinen konhuone, mutta kaikkea ei voi tehdä kerralla jos eihän tämä ois harrastelua ellei aina ois jotai nikkaroitavaa, siinä sitten kaverin kans pohdittiin et samal lämmöllä nostetaan torq tube ja taka akseli veks samalla ja tarkistellaan ja siistitään.



hämmästyin kuinka hyvin kaikki irots siihen nähden kuinka ruosteen raiskaamat kaikki pultit oli niin katkaisin vaan 2 pulttia. siinä hetken selasin internettiä ja etsin tehostettua hammastankoa tämmöiseen tuloksetta, noh vähästä en lannistu ja katsoin etu akselia että hieman kyl vois parannella tuota kun on erittäin heiveröisen näköinen tehtaan jäljiltä ja vieressä makaavaa e46 ZF hammastankoa, varovasti mitta käteen ja sai todeta hmm täähän vois olla mahdollista, pieni kyselyu eurooppalaiselle 300 sarjalaistenWA ryhmälle josta täysi tyrmäys asialle ( ei yllättänyt, tuntuu olevan kädetöntä katsuria pelkäävää sakkia) ja siitä innostuneena tuumasta toimeen ja kaks iltaa myöhemmin tanko kiinni ja mahtuen paikallaan, en oo kyllä ylpeä tästä mutta pitäis kestää paremmin kuuin tehtaan papaeri akseli



sit alkoi suunnittelu miten nostan pyöränkaaret ylemmäs, pientä palloittelua kaverin kanssa jigi ideoista kun halusin pitkää iskari tornit niiden omilla paikoillaan mutta ylempänä ja sain tälle hyvän idean ja muutakuin tornit jigiin kiinni ja irti ja puukko saha laulamaan.





Nyt oli tyytyväinen olo, muutakuin miettimään miten toteuttaa uudet, noh eipä siinä kauheesti jääny luovuudelle varaa kun ahdasta on jne mutte pelti kaupan kautta hallille ja rälläkkä ja pelti sakset esiin, kaivoin vielä sikki koneen esiin kun en siedä soivia peltejä ja samalla niihin tekee "hieman muotoa samalla



JA kyllä tiedän virheeni ja sikkasin noi pellit erikohtiin alhaalta  :buck2:  mut ei hätää tästä ei oo tulossa näyttely voittajaa tms vaan ihan mun harraste peli vaan niin elämä ei kaadu tähän :D, hitsailin tuli pellistä kans reijät umpeen kun reititän sähköjä uusiks niin porailen läpi viennit sitten omille paikoilleen. seuraavaksi tein pientä vahvistelua iskari torneille varmuudeksi



Aika miellyttävät tuli omaan silmään, seuraavaksi siirryin runko aisoihin, toinen aisa oli kohdannut  kolarin jossain kohtaan ja mittailin ristimitat varoiksi ja tuntui olevan tarpeeksi lähellä että leikasin vain rytyn veks ja tein uude aisan päädyt molempiin, koska meinasin tehdä puskurin törmäys raudat simpelimmin ja pika kiinnikkein jo omasta kilpurista hyväksi havaittuun tyyliin, tein myös aisojen alapuolelle isot vahvistukset 3mm levystä joiden keskelle tein m12 kierteen jotta saan tehtyä irroitettavan syylärin alatuki raudan *tästä lisää myöhemmin



Sitten, soittelin hiekkapuhaltajalle onko työkiireitä että olis kasa volvon osia ku tarvis siistiä, kaupathan siitä tuli ja ja romut portterin kyytiin ja puhallukseen ja pulveriin kaikki osat mitä alustan puolelta lähti, voiman siirro osat puhalsin töissä puhtaaksi ja maalasin hopeaksi niin erottuu kivasti pohjasta  8) sain myös kaikki volvon poltit ja pienemmät metalli osat järjestettyä keltapassivointiin melko edukkaasti joten päätin nekin lähettää siistittäväksi kun tässä tuntui olevan paljon hienokierre pulttia ja erikoisempaa kantaa pulteissa




sitten hieman tutkin pohjaa ja paria paikkaa kun tiesin että jotain pitää tehdä kun ne suorana sanotti aiheutti jo silloin jomotusta otsalohkossa kun tämän hankin ja näin pohjasta ekan kerran, taka runkopalkeissa oli semmoset markan ruvet ja muumipappa saumat että näiden tekijältä pitäisi ottaa hitsaus koneet takavarikkoon   ;D, noh palat veks jaaaaaah jumalauta sitä alasta massaa oli paljon, kaivon auton pohjasta paikka paikoin sentin paksuista kerrosta jotain epämääräistä massa sekoitusta pois, ja sen alla on ympäri pohjan vielä tätä kuuluiss 80-90 ihme messingin väristä ruosteen esto ainetta joka ei tunnu ikinä kuivavan kunnolla.. päätin sitten että fuckit kaavin nämä paskat täältä pois. toholla lämpöä ja lastalla pois kuin kebabbia leikkais, varmaan 3-4 iltaa kaapimista ja harjaamista ja älytön määrä turhaa massaa lattialle, mutta yllätykseksi yllättävän hyvä ja siisti kaiken tämän alla. silti päätin että en ala harmaan alkavia ruosteita vaan kaverille soitto ja palvelus että koppa nostokoneella kyytiin ja käydään vähän santa puhaltelemassa..



täss kuvaa ennen kuin aloitin operaation



tässä työturvallisuus viran omaisen hyväksymä työtapa, ei jännitellä  turhia




tässä puhalluksen jälkeen, lähestyin tätä ajatuksella että meinaan ajaa autolla kesällä ja mahd talvella ja vaikka kuinka haluaisin korin värisen pohjan kuten omassa kilpurissani on, ei se vaan ole järkevää autossa joka näkee keli olosuhteita ja ajoa kadulla  joten 2k tikkurilan gpls epoksia pohjaan, kuivaus 24h pieni karhennus hionta villalle ja uudet sauma kitit saumoihin, ja alustamassat läpi auton pohjan, ja ai että kun voikaan olla tyytyväinen olo kun on siisti tasa värinen ja laatuinen pohja autossa  8) ja alusta massa siksi, että massa mitä käytin kuivaa semmoiseksi ettei ole tahmea, mutta jos siihen tulee vaurio on korjaus todella helppoa samalla massalla, ja tämä myöskään ole niin kovaa kuin esim lavapinnoitteet että lohkeisi irti pohjasta ja todellakin suoraa ruosteelta ja kosteudelta.



sisä pyörän kaaret jätin vielä ruiskimatta koska teen auton kyljistä lasikuitu muotit etu ja taka lokareista kun tuntuu ettei näihin enää löydy osia niin helpotan mahdollista tulevaisuutta ja korjausta että mullaon muotit ns overfendereihin omaan autooni.

muotitin myös konepellin että saan tähän lasi tai hiilikuitu pinnan ja pääsen eroon ärsyttävästä lommosta joka tulee konepeltiin herkästi kun sitä joutuu lyömään kiinni *itsellä tämä kävi vahingossa ja yllättävn helposti (tai sit vaan selittelen näitä itselleni koska haluan salaa painoa pois :idiot2:)







JA sitten itse kakkuun, enhän mä sitä b200k konetta oo enää takasin laittamassa konehuoneeseen vaan tallissa odottaa
 tämmöinen



b230, perimätiedonn mukaan tästä on penkattu 170hv kaasareillä ja jakalla, nokka ainakin mallia rujo, mutta meinasin jos tekisin tästä 2.5l ja kanteen isot venttiilit ja saksmannilta vähän asiallisempaa nokkaa ja saataisiin viomat sinne +200 puollelle, näissähän ei voiman siirto ole järin jykevä mutta alle 1000kg koria liikuttaa +200hv sen verran kivasti että on oikein tarpeeksi ja ne äänet  8) jos on 2500cc vapareista speksejä ja penkki lappuja niin olen kiinnostunut vertailmaan tuotoksia.

toivottavasti kiinnostaa, antakaa risut ja ruusut :D jos toi bmw prjekti kiinnostaa niin Youtuben puolella Niilo Hakala löytyy infoa siitä  :)

Poissa TJA

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1086
  • www.vrcf.fi
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #2 : 04.11.2025, 23:33:23 »
Mahtavaa että avasit tästä topikin tänne  8)

 Suosittelen vahvasti muillekin foorumilaisille että otatte aloittajan youtube-kanavan seurantaan, löytyy myös esittely tästä possusta kyseiseltä kanavalta.

Jatkoa odotellessa, hieman on hommat lähteneet laukalle sitten kesän -25 jälkeen  tämän yksilön kohdalla  ::)

Poissa laatikkovika

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 7220
  • Global alligator
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #3 : 05.11.2025, 08:43:49 »
Niinkuin kertoilitkin tän vehkeen mahtavan jykevästä voimansiirrosta niin seuraavaks sitten suunnitteleen kunnon kardaania. :)

Nimim. Kaks kardaania tuhonnut vaikka liitoksen pultit oli tiukalla. :buck2:

Tietysti hitsata voi kovaksi mutta kun ei....
S60 T5 BSR   UNLEASH YOUR BEAST
PIDÄ TUNKKIS!       
https://youtu.be/lS3b1EaTSwk
Perheen kulkineet S60 T5-2001 talviunilla, S60 2.0T-2002, V60 D4-2016, C70 2.5T 1999 The Saint, nopeempi kuin T5 (viriviri ;) )

Poissa NP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #4 : 05.11.2025, 15:46:42 »
Asiallinen projekti. Aika vähän näitä Suomessa harrastetaan.

Meinaatko jarruja päivittää, kun tahtovat aika nopeasti hävitä rata-ajossa vaikka on kunnolliset nesteet.

Meillä on taka-akselille tehty tukivarsi myös toiselle puolelle, niin rauhoitti takapäätä mukavasti ja on noista kai kiertynyt noita akseliputkia isommilla tehoilla. Toki vieläkin on pientä akselin pompotusta havaittavissa vaikka on jäykemmät iskaritkin vaihdettu.

Vois olla kiinnostusta noihin kuituosiin jos teet myyntiin sopuhinnalla.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2025, 15:48:13 kirjoittanut NP »

Poissa TomppaT4

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #5 : 05.11.2025, 16:26:33 »
Tää on aivan ihana possu  S*
S40 T4 -98, V40 1.9D -03, V40 T4 -99,
S60 2.4 -02, V40 T4 -98

Poissa Nibander

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #6 : 05.11.2025, 17:13:17 »
Asiallinen projekti. Aika vähän näitä Suomessa harrastetaan.

Meinaatko jarruja päivittää, kun tahtovat aika nopeasti hävitä rata-ajossa vaikka on kunnolliset nesteet.

Meillä on taka-akselille tehty tukivarsi myös toiselle puolelle, niin rauhoitti takapäätä mukavasti ja on noista kai kiertynyt noita akseliputkia isommilla tehoilla. Toki vieläkin on pientä akselin pompotusta havaittavissa vaikka on jäykemmät iskaritkin vaihdettu.

Vois olla kiinnostusta noihin kuituosiin jos teet myyntiin sopuhinnalla.

juu on mulla tähän jarru päivitystä tulossa eteen ainakin nyt aluksi, postailen siitä kun sen saan tehtyä (tämäkin hieman budjetti/pelle peloton mallia), mä haluisin pitää tässä ton trans akselin että täytyy varmaan kehitellä osia sitä mukaan kun laukeaa

Ja kyllä mä voin kuituja myydä jos niitä haluaa, mutta nyt meen halliin muotittamaan taka kylkiä



EDIT Turbo 242: Lainauksen korjaus.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2025, 17:32:07 kirjoittanut Turbo 242 »

Poissa Nibander

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #7 : 10.11.2025, 21:26:42 »
Jaha se ois viimeset kuitu muotit tehtynä, 3 iltaa askartelin emännän avustuksella reunoja muotteja varten volvon kylkeen ja sit leviteltiin 5x vahaa pintaan..



vahat kun sai niskaan saikin alkaa "nauttimaan" kylkine matottelusta, aloitettiin sillä että geelit kuivamaan ja kun ne napsahti kiinteeksi niin ekaksi kerrokseksi lasikuitu harso että saadaan nurkille kunnon pohja, tykkään halkaista harson ahtaista kohdista ettei tarvitse pakottaa sitä mihinkään joka voi aiheuttaa kuidun nousua pinnasta joten ihan täysin varotoimi (harvoin käy ohuella harsolla) sitten kun harso oli pinnassa sekoitin hartsista ja piituhkasta tommosen tönkön massan joka ei halua enää valua ja pursotin sitä ahtaisiin kulmiin täyte aineeksi ennen  ensimmäisiä paksumpi lasikuitu mattoja jottei muotin nurkkiin jäisi ilma taskuja geelin ja lasikuidun väliin ja näin lasikuitu matolla olisi tasaisempi kosketus pinta.



sitten ensimmäisen 300g maton aika



Matto kyljessä, odottaa pientä trimmausta



ja siinä ensimäinen matto reissu, elikkäs harso, nurkka täytteet ja 300g matto, oon theny muottien itse kuidutuksen 2 osassa jotten tulisi älytöntä lämpö kuormaa = kutistumista muoteille ja jatkan yleensä seuraavana päivänä vaan karhentamalla pinnat käsin  p80 hiekka paperilla tasaiseksi ja karheeksi kevyesti, tässä välissä menikin hieman enemmän kun työt veivät miestä ja kerkesin sen verran myöhään hallille että yllätys unohdin kuvailla, mutta seuraava kerros olikin sitten 800g paksuine mutta ensin liimasin muotin pintaan ripoja uretaani levystä jäykisteeksi kuitujen väliin (nämä hieman imevät myös hartsia jonka takia omaan mieleen) kuumaliimalla palat kiinni kuidutus kylkeen 300g matolla (muotoutuu kivemmin ja sitten 800g paksu matto päälle ja karkuun... ja tosiaan veks koska paino voima teki tästä erityisen paskan operaation :D mutta saatiin tehtyä..

Muotit kerkes kuivahtaa hetken kunnes pääsin töistä irti ja jännittämään miten irtoaa (en oo tän magnituudin muottia tehnyt ennen edes drifteriin) mutta se napsahti kyljestä irti oikein hienosti ja loputulokseen voi olla oikein tyytyväinen  8)





ei voi kuin olla tyytyväinen, nyt vaan valmiita tuotteita tekemään  8)

aloitin konepellin tekemisen muotista tänään ja geelin kuivatessa availin kiiinan tilauksia ja sielä saapuivat valot, tilasin kiinan pojalta hellan kopio projektorit joissa oli Bi-LED poltin koska halusin vanhaan volvon valoihin hieman modernia valaistus kykyä, nämä myös siksi hyvät että piirtävät kanssa ajajien silmiä ajatellen asiallisen valokuvion etten sokaise näillä ketään, sitä en tiedä mitä lasiset ajovalon pinnat tekee kuviolle mutta selvinnee kun saan nämä käyttöön  ;D



operaatio oli odotettua helpompi kun valojen pohjat olivatkin perus terästä, joten laipan teko projektoreihin ja laikalla kuvun pohjasta pois, vanha hopeinnon putsaus ennen hitsausta (sain varmaan syövän tuon hiomesesta haisi maalarillekin järkyttävältä) ja muutakuin hepaten laipat kiinni. omaan silmään näytää hyvältä! Meinasin kysy yhdeltä hopeointi puljulta mitä he ottaisivät näiden hopeoinnista tai jos tämä on liian kallis operaatio niin mulla on pätevää kromi maalia tekemään näistä uuden näköiset (ja ennen kuin ketään innostuu tämä maali kelpaa just tämmöisiin hommiin koska ei kestä lakkaa) lasi päällä vielä sopivan huomaamattoman näköinen setti!



tässä on hieman tehnyt laskelmiä miten tekisin sähköt koriin uusiksi ja vaihto ehdot on tällä hetkellä leachin relelaatikko tai sitten että otan vaan maxxecun kaveriksi PDM:n ja tämä houkuttelee eniten kun mulla on kilpurissa myös maxxecurace+pdm combo ( en kyllä tee yhtä kova speksisellä johtiksella mitä kilpurissa on  :D) ja tästä ei kyllä oo huonoa sanottavaa ja saa ihanan simppelin ja on helppo päivittää kun haluaa jotain lisäillä, hinta on toki myös hieman kalliin puoleinen mut mitkä harrastus ei veis kaikkia rahoja  :idiot2: ja onneks koht on blackfriday jos sais vähä tarjouta :D


Poissa -late

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 148
Vs: Niban 360 GLT talviauto
« Vastaus #8 : tänään kello 09:41:49 »
Mahtavaa tekemistä! Umpioden lasin rihlauksen voi hioa pois, niin ei synny hajavaloa. Voi tosin olla ettei ole enää niin huomaamattomat.

 

Samppasport  Futurez