Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Jälkiasennetun on call:n poistaminen

• 17 Vastauksia
  • 626 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa jak900

• Turbo
  • www.vrcf.fi
Vs: Jälkiasennetun on call:n poistaminen
« Vastaus #15 : tänään kello 09:45:31 »
Vastaus tuli vdashiltä. Ei pysty disabloimaan järjestelmää ainakaan vielä mutta he selvittävät asiaa.
Edit:
Uutta tietoa vdashin kautta. Tuon on call voi disabloida käytöstä kokonaan cem yksikön asetuksista ja herjat pitäisi häipyä.
« Viimeksi muokattu: tänään kello 11:04:27 kirjoittanut jak900 »

Poissa T-Row

• De Luxe
  • *
« Vastaus #16 : tänään kello 11:18:17 »
Mulla tuli tuossa mieleen semmonen, että...

Mulla on V90 -17, jossa ei ole VOC:ia alun perin. Mulla on auton alkuperäinen konfiguraatiotiedosto orbitiin, niin voisin lähettää sen jollekin, jolla käytössä orbit ja joka haluaa tarkastella eroja konfiguraatioissa omaan autoonsa. Tuohan on pirun helppo kun kytkee vaan orbitin kiinni autoon ja uploudaa tuon minun konfiguraation näkyviin, niin ohjelma näyttää suoraan erot konfiguraatiossa.

Poissa tuomaril

• Valvoja
  • Turbo
  • *
« Vastaus #17 : tänään kello 13:27:32 »
Mulla tuli tuossa mieleen semmonen, että...

Mulla on V90 -17, jossa ei ole VOC:ia alun perin. Mulla on auton alkuperäinen konfiguraatiotiedosto orbitiin, niin voisin lähettää sen jollekin, jolla käytössä orbit ja joka haluaa tarkastella eroja konfiguraatioissa omaan autoonsa. Tuohan on pirun helppo kun kytkee vaan orbitin kiinni autoon ja uploudaa tuon minun konfiguraation näkyviin, niin ohjelma näyttää suoraan erot konfiguraatiossa.
Tämä voisi olla hyvä idea. Jos viitsit, niin laita tulemaan mulle sähköpostiin, niin käyn sen tiedoston läpi. Laitan sulle sähköpostiosoitteen privana tulemaan.

Carcom Oy  Elekma