Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Harraste 740 täytti 40-vuotta

• 4 Vastauksia
  • 109 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Minä ja Volvo

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Harraste 740 täytti 40-vuotta
« : tänään kello 17:38:52 »
Tänään 13.2.2026 oli pientä juhlan tuntua ilmassa kun harraste 740 Volvoni täytti 40-vuotta. Oikeastaan virallinen päivä olisi vasta huomenna, mutta olen huomenna kiireinen, niin päätin aloittaa auton syntymäpäivien viettämisen jo tänään. En aja harraste-Volvolla talvisin lainkaan, mutta tänään juhlan kunniaksi päätin herätellä auton talviunilta jo hieman aikaisemmin kuin yleensä. Olin valmistautunut tähän päivään huolella, moottori oli kunnolla esilämmitetty ja akku oli hyvin ladattu, niin eihän siinä sitten mitään kummempaa kun kone käyntiin vain. Auto on itsessään kaikinpuolin aika pölyinen talven unien jälkeen, mutta pestään kun ilmat sen sallivat. 40-Vuotta matkaa nyt sitten takana. Laitoin tähän pari kuvaakin katsottavaksi. Kuvat eivät laadultaan ehkä kaikkein parhaimpia. Mittaristokuvassa ei kannata katsoa matkamittaria, koska mittaristo on vaihdettu niin auton oikeat kilometrit ovat valtavan paljon suuremmat. Kiitos ja hyvää kevään odotusta kaikille  :)

Poissa D`Artagnan

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: Harraste 740 täytti 40-vuotta
« Vastaus #1 : tänään kello 18:14:40 »
Onnittelut ryhdikkäälle Volvo 740 tasavuosien kunniaksi.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa HammerDown

• Grand Touring
  • It's Hip To Be Square
« Vastaus #2 : tänään kello 20:16:52 »
Onnittelut täältäkin. :kukkia:

Olikos niin, että kumppani on ollut omistuksessa uudesta asti? Olisi hieno tilanne, itellä ei vielä tuolloin olisi ikä riittänyt, saati tilin saldo herrasvaunun hankintaan. :D
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa Minä ja Volvo

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : tänään kello 20:25:20 »
Kiitoksia onnitteluista, näin on kyllä tosiaan, että yhteistä matkaa on tehty alusta alkaen, läpi kiireisten vuosikymmenien ja nykyään sitten vähän rauhallisempia vuosia. Moottoria ei ole avattu, kaasuttimen kanssa oli kerran vähän ihmettelyä, mutta siitä selvittiin. Alkuperäiseen mittaristoon iski se perinteinen vika, että nopeusmittari lakkasi toimimasta, sain mittarin korjautettua mutta olin ehtinyt hankkimaan toisen mittariston ja otin sen sitten käyttöön, koska pidän jotenkin enemmän tästä vanhemman tyylisestä mittaristosta.

Poissa V850

• VRCF Ry jäsen 2026
  • De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : tänään kello 22:11:15 »
Onnea!

Race.fi  Puotilan autokorjaamo