Minä ainakin äkkiseltään ymmärsin asian niin että omalla autolla ajot firman piikkiin työaikana on tässä jutussa nyt se mikä jostain syystä tätä vähäjärkistä ministeriä risoo. Entisessä työpaikassa toimihenkilöt ajoi todella paljon työajoja omilla autoillaan ja laskutti kmkorvaukset.
Mutta jos tässä ollaan menossa sörkkimään verotuksen työmatkavähennyksiä niin siinä luulis jo kansan älähtävän.. no ei kait ny sentään, eihän suomalaiset sellaista..
Niin no jos tässä puututaan siihen että minäkin joudun ajaan omalla autolla työajot niin se on näille hommille aamen ja piste.
Olis hemmetin kalliit tulonhankkimiskulut.

No, bussilla ei voi kun on useempi paikka. Taksilla tulis vielä kalliimmaks kuin omalla autolla.

Oma mielipiteeni on se että työmatkavähennyksistä voi vielä ottaa pois koska ne voi tehdä suurin osa vaikka bussilla.

Ainiin. Me toimihenkilötkö ei kuuluta kansaan?

Tuossa blogissa mainitaan että paljon ajavilla on uudehkot autot. Mikä on paljon?
Mulla tulee ajoa sen verran että kulut, lyhennyksineen, kyllä kattaa. Mutta ei sillä prkl kyllä uudehkoakaan autoa osteta, edes velaks.
Että jos tuosta vielä aletaan tinkiin niin . . .

Taavilla ja mulla noi ajatukset asian tiimoilta on samat.