En ymmärrä... Jos ajaa Volvolla, miksei arvosta mitä Volvo edustaa?
Ihan oikeesti joku ajattelee noin, että koska volvolla ajelee stailit pussihousupapparaiset, ni se on myös asia mitä volvo edustaa,
jotain ylempiluokkasia ihmisiä ja premiumluxusluokan mukavuutta?

Jännä että sit löytyy volvolta auto btcc luokassa, ei tässä mun mielestä paljoo jouset jousta, koko autoha siin on ilmassa

Mutta sitte itte asiaan, esimerkkien S60 tuuningista valoluomet veks ja puskurin ledivalot ehkä toisen mallisiks ni vois ollakki OK.
Itsehän tykkään tuunailla, vaikka kovin uusia autoja ei varaa olekkaan laittaa alle.
Mutta jos mä jonku XC60 saisin käyttöön, ni kyllä siitä varmaan muutama sentti lähtis alustasarjan avulla pois.
"citymaasturi" nyt ei kuitenkaan oo mikään maastoauto, en ny jaksa mittoja kaivaa esiin mutta veikkaisin että XC60 on talvikäytössäki
ihan riittävän korkee vaikka sitä tontittais jonku verran. Oon nimittäin kohta 3 talvea pärjänny tällä omalla autolla talven yli ja etupuskurihan
on ~10-13cm korkeudella eikä pohjastakaan oo matalimmasta kohtaa ku ~15cm maavaraa.
Niin ja ihan nätti on tuliterä S60 vähän tontitettuna ja tarroilla koristeltuna: