Samppasport  Futurez

850R jouset/madallus

  • 21 Vastauksia
  • 7029 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #15 : 23.02.2012, 23:49:18 »
Mistä ostit Lesjöt ja minkä väriset jouset oli? Ja paljonko joutu kärsiin?
Mun jouset oli tuollaset.
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Ostin jouset paikallisesta Fixuksesta (tilasivat ilmeisesti suoraan lesjöltä ne) maksoivat 180e ja mustat ovat.
Taitaa olla samanlaiset kuin nuo paitsi takajousissa ei muistaakseni ollut tuommosta "tihennystä" tuolla yläpäässä.
Aina unohtuu ottaa kuva! ;D
Nyk. 850 R & 240
Ex.   V40 tdi, 240 & 760 tic

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #16 : 23.02.2012, 23:55:34 »
Ostin jouset paikallisesta Fixuksesta (tilasivat ilmeisesti suoraan lesjöltä ne) maksoivat 180e ja mustat ovat.
Taitaa olla samanlaiset kuin nuo paitsi takajousissa ei muistaakseni ollut tuommosta "tihennystä" tuolla yläpäässä.
Aina unohtuu ottaa kuva! ;D
Kyllä ne voi olla tilattu ihan Koivusen varastosta. Hinta on kuitenkin lähellä sitä minkä mä tiedän siittä kun noita ite kyselin.
Ostin sitten vähän käytetyt 50:llä.   :)

Mutta laita ihmeessä sit kuvaa kun saat auton julkaisu kuntoon.   :P

Poissa kasipätkä92

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 169
  • www.vrcf.fi
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #17 : 17.04.2013, 11:29:33 »
moi. luin jousituksistanne, no itellä on punaset jouset ja iskarit näyttäis olevan oranssit, kuulemma 3-4 vuotta ollu, ja nyt oikee etu iskari halus vetää nesteet pois, ja leima ois 14.5, viimenen päivä,

kun alusta on ja näin nii en voi laittaa vakio iskaria sinne madallus jousien sekaan iskarit ei kestä sitä, elikkäs läysin sit halvemmal iskarit mitkä kestää sit tuon alustan muutenki, voi laitella kuvia tänne kun saan osia käteen ja vaihettuu alle.

ite aloin miettii myös 60/40 alustaa, mut taitaa mennä liian matalaks mulla, etu puskuri on nii ei sinne jää mitää tilaa enää, et joudun varmaan kokeilee joskus 40/40, mittaan puskurin ja maan varan, nii tietää sit täälkin paljon on madaltettavaa enää.  :)
Nykyset: 850 2.3l t5 (uusi projetki)
Entiset: S40 1,8, 850 GLT 2,4l 20v

hevonen

  • Vieras
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #18 : 18.04.2013, 11:10:39 »
Kyllä normaalit iskarit käy näitten "normaalien" madallusjousten kanssa.
Kyllähän iskarit kestää ja toimii jos ei kerta pohjaa.
Mullakin on T-5:ssa madallusjousten kanssa edessä motonetin kaasut kun bilsteinit porsi.
Ihan hyvin menee jos ei enempää madalla.

Takana edelleen bilstein ja ajolleen on pirun tasapainoinen heitoissa...

ed. Nythän ei puhuttu ärrän madalluksesta, niinkuin otsikossa.

Poissa Ron_Jermy

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • www.vrcf.fi
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #19 : 18.04.2013, 15:49:59 »
Kyllä normaalit iskarit käy näitten "normaalien" madallusjousten kanssa.
Kyllähän iskarit kestää ja toimii jos ei kerta pohjaa.
Mullakin on T-5:ssa madallusjousten kanssa edessä motonetin kaasut kun bilsteinit porsi.
Ihan hyvin menee jos ei enempää madalla.

Takana edelleen bilstein ja ajolleen on pirun tasapainoinen heitoissa...

ed. Nythän ei puhuttu ärrän madalluksesta, niinkuin otsikossa.

Nytkään ei puhuta ärrän madalluksesta vaan asian vierestä. Kävin ostamassa normimalliin sachssin kaasut tänään, ja myyjä meinasi, että jos madallusjousien kanssa käyttää, niin takuu loppuu siihen. Mitenkähän sitten lie.. Myyjän mukaan menee niin eri toiminta-alueelle. Mutta jos joka malliin käy samat vaimentimet ja T5 ja R:ssä madallettu alusta jo vakiona, niin onhan se sittenkin eri toiminta-alue vaimentimessa..  :)

Poissa kasipätkä92

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 169
  • www.vrcf.fi
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #20 : 18.04.2013, 18:30:06 »
juuh, mulla on vähän laitettu näköjään sitä sun tätä, elikkäs oranssit iskarit eessä, ja takana mustat varmaanki ihan vakio, kun lukee LIPGAS numero 179661, vaik jouset on punaset ja rekkarissa lukee "autoon on asennettu alustussarja" ja mitähän toi sit meinaa loppupeleis.

mut kuitenki noille on vedetty 3-4 vuotta läpi kaksastuksen ja nyt mun ainaka alko oikee etu israri nesteet tulee ulos-.
Nykyset: 850 2.3l t5 (uusi projetki)
Entiset: S40 1,8, 850 GLT 2,4l 20v

hevonen

  • Vieras
Vs: 850R jouset/madallus
« Vastaus #21 : 19.04.2013, 15:01:21 »
Nytkään ei puhuta ärrän madalluksesta vaan asian vierestä. Kävin ostamassa normimalliin sachssin kaasut tänään, ja myyjä meinasi, että jos madallusjousien kanssa käyttää, niin takuu loppuu siihen. Mitenkähän sitten lie.. Myyjän mukaan menee niin eri toiminta-alueelle. Mutta jos joka malliin käy samat vaimentimet ja T5 ja R:ssä madallettu alusta jo vakiona, niin onhan se sittenkin eri toiminta-alue vaimentimessa..  :)
Eihän sitä myyjälle tarvii sanoa onko madallettu. :)
Ne vakiot tosiaan kelpaa näille n.- 40mm alustoille.

 

Samppasport  Futurez