Jonkin aikaa foorumia lukeneena pieni esittäytyminen...
Keski-ikäinen äijä pk-seudulta. Semmoinen sekatyöntekijä ja sekayrittäjä

Bensiini on virrannut suonissa jo lapsuudesta saakka. Enemmän ajan ja nautin kuin ropailen autoja. Pienet remontit ovat onnistuneet mutta aikaa myöten olen ne jättänyt ammattilaisten hoidettavaksi.
Volvoja on ollut kolme. Ensimmäinen oli 360 joskus nuorena, vara-kulkineena oli pari vuotta sitten S60 2,4t awd joka siirtyi peurakolarin jälkeen vakuutusyhtiön omistukseen.
Nykyään talouden Volvo on v90 t8 lr joka on ollut liikenteessä keväästä saakka.
Muitakin autoja taloudessa on mm. Rellun capture , Megane, MB SLK ja Corolla verso joka otti S60:n paikan vara-autona.
Ulkomailla missä on vielä halpaa kulkineen virkoja hoitaa vanhempi Porsche ja Lexus.
Moottoripyörät myös aina olleet osana elämää ja tällä hetkellä virassa on KTM super duke gt josta tykkään kovasti.
Kovasti on vielä haaveita autojen suhteen tulevaisuudessa mutta katsoo nyt mihin maailma on tässä myllerryksessä menossa. Täysin sähköiset himmelit eivät toistaiseksi kiinnosta. Ovat liian hajuttomia ja mauttomia. Kolmen sekunnin kiihtyvyys ei ole riittävä syy minulle sellaisen hankkimiseen vaikka se varmasti pari viikkoa viihdyttääkin.
Luen foorumia paljon mutta aika laiska olen kirjoittelemaan.