Aloittelija vastaa ja kommentoi hieman omaa aihettaan:
Takajarrut on nyt laitettu kuntoon. Vaihdoin käsijarrukengät, jarrupalat sekä asennussarjat molempiin. Eli jousia ja tappeja jne. Levyjä ei tarvinnu vaihtaa kun olivat vielä ihan hyvät.
Yhdestä käsijarrukengästä tipahti kitkapinta irti kun otin pois. Tämän luinkin olevan tyyppivika, aika heikko homma vaan jos kiilaa takapyörän jumiin kesken ajon...
Männät eivät olleet jumissa lainkaan vaan pelasivat oikein hyvin. pikkasen herkistystä ja kuparitahnaa oikeisiin paikkoihin niin kylläpä tuli hyvä. Jarrupalat oli kyllä melkosen kuluneet.
Penkin säätökin toimii. Siinä vaan ei näköjään pysty istumaan samalla kun säätää tuosta taaemmasta vivusta. Mut hyvin pelaa nyt kaikki säädöt! Olikin omaa tyhmyyttä vaan kun ei älynnyt.
Tuli vaihdettua myös tulpat ja raitisilmasuodatin. Olivat molemmat aika karussa kunnossa. Tulpat olivat merkkiä Volvo ja varmasti lähemmäs kymmenen vuotiaat... Ainakin ulkonäön perusteella.
Samalla kun vaihdoin raitisilmasuodattimen, niin tuli piruuttaan kokeiltua kojelaudan rungon kiristysruuveja siinä muovipaneelin alla. No löysällähän se yks niistä oli. Ja kun sen kiristi niin loppuipa kojelaudan räminä samalla

Tähän asti olen ollut aika tyytyväinen tohon autoon, kakkosautohan se niinkun meitin perheessä on. Motonetin osat on osoittautunut aika halvoiksi, toivottavasti ovat muutenkin hyviä.
Edit:
Kiitoksia muuten kovasti foorumilla vaikuttavalle henkilölle joka ystävällisesti "lainasi" korjausopasta. Sen avulla hommat kyllä onnistuu aika mallikkaasti
