Joo toinen suutinputki oli tukossa, ja vuoti bensaa kaiken lisäksi sieltä kohokammion alta. Tänään purin kaasarit useamman kerran ja vaihdoin tiivisteet sinne suutinputkille. putken päässä oleva messinkinen metalliputki/ holkki josta putki painetaan kiinni oli löysä letkuun. Ongelmat korjattu siltä osin. Sitten löytyi toinen vika joka oli oma kämmi. kaasarin ja imukaulan väliin oli yhteen pinnapulttiin jäänyt prikka

Ei ole ihme ettei kone oikein käynyt kun ihan kevyt imuvuoto oli, vika löytyi kun sieltä vuoti bensaa niin purin selvittämään syytä

Kasarien läppäakselit on nyt tiivistetty itseleikatuilla neopreenikumi renkuloilla (O-renkaat olivat liian isoja) akselin ja kaasarin rungon väliin, toimii ja kulkee herkästi.
Sanokaahan nyt viisaammat, vanha kansi oli 44/35 venttiileillä, imukanavia oli suurennettu vähän, 2,5mm madallettu. Uusi kansi on 46/36 ja kanavat on erittäin paljon suuremmat kuin vanhassa kannessa oli, n.1,5mm madallettu. Ongelma on sellanen että kone käy nyt kyllä nätisti tyhjäkäyntiä, mutta kun antaa kaasua, se hyytyy ja sammuu melkein, sitten kun tukkii toisen kurkun ja antaa kaasua niin ottaa kierrokset. Eli kone saa ihan liikaa ilmaa, tai ilmeisesti paremminkin ihan liian vähän bensaa. Onko muita vaihtoehtoja saada toimimaan kun vaihtaa SU:ihin toisenlaiset neulat (auttaako ollenkaan?), tai vaihtaa koko kaasuttimet isompiin, tai sitten vaihtaa vanha kansi takasin paikalleen. Selkeästi kaasarit jää liian pieniksi tuolle kannelle

Tai voiko tuo paketti vaatia jo sähköisen bensapumpun jos vanha mekaaninen ei enää jaksa pumpata tarpeeksi..?