Tuli ajuun kuitenkin otettua ja lippaan tuli hellan 450 valot. 2.5 johtoo lähin ostaa varaosaliikkeestä , kotona huomasin 4 olivat antaneet. Niistä tein johtosarjan, tinailin liitokset, punossukat yms. Kunnollisen sulakerasian laittelin myös. Ei ainakaan ole liika ohutta johtoa

sähköflektin muuttelin rasiankautta menemään, siistiinty konehuone
Keväällä vaihdeloodaa kasattiin, pienen vanhingo takia, ei oikein nappiin mennyt. 5 menee rusahtamalla ja aivan holtittoman löysä.
reissuun tuli kuitenkin lähettyä ja radallakin tuntui onneksi kestävän. Tänään kotia ajellessa äkkäänty, meinannu millään saada mitään vaihdetta silmään. Väkisin survasin 4 silmään ja vitosta tarjosin, outoja rusahduksia ja vedättäessä rupesi kauhee rohina kuuluu, muut vaihteet rupes menee päälle jollainlailla, oikein varovarovasti tarjosi. Kotiin päästiin joka oli pää-asia
Whiten laatikkohan oli peräisin reilu 550tkm ajetusta yksilöstä. Varaston piilossa oli valmiina 276tkm ajettu M47, jonka illasta päältäpäin puhaltelin ja pesin liukkarilla lopuksi. Huomenissa maalailla looda, vaihtaa peräpään stefat, öljyt ja paikoilleen laitto
Jollain varmaan tarttui kuvia Botniaringin reisusta ja Whitestä. Saa linkittää tähän, yv taikka spostiini olisin erittäin kiitollinen kuvista tai jopa videosta