Aamupäivästä käytin kaasarin irti, senkin takia jotta sain seosruuvin pyörimään. Kierteet oli vähä mähmääntyneet. Eikun paketti paikoilleen. Pakokaasutestissä helpompi säätää tuo, tuli ruuvattua reilusti selälleen
Sitten oli vuorossa pikkutillin kokoinen reikä, sekin ilmesty vaihdelaatikon palkin poistuttua taajemmaksi. 4x4cm pala pois ja uutta rautaa hitsaten tilalle. Sauman siistiminen, happoa, maali ja suihkumassa. Kotelosuojaa palkinsisään.
Etuvakaajan kävin puhaltamassa, pesu, happo, mattaus, pesu, maali ja lakka
Puslia piti vähä pirrankanssa ajella isommaksi 19 -> 23mm
Mukana tulleet oli aika kulahtaneet. Periaatteessa uudet (yhden kesän vanhat) oli nuo 19mm. Tiukat paketti tuli ja vakaajakin on paikallaan. Pohjapanssarin pesin
23mm ja 19mm

Keskikonsolin poskimuovit laitoin paikalleen ja potkupahvit
Whitenkin pesin, kuivasin ja vahattiin laseja myöten. Tarran poistin tuulilasista
