Auto alko pelittään, ku vaihdoin tulpat.
1 ja 2 pyttyjen tulpat olivat ihan hirveän karstan peitossa, johtuu siitä, ku polttaa öljyä aikalailla.
Onneksi pääsi näin vähällä tällä kertaa 
No, onneksi en voltteja alkanut heitteleen

Huonokäyntisyys tuli takaisin aika pian, veres kansi oottaa remontin tekijää tallissa.
Uskoisin näin, että venttiili on palanut käyntiäänen perusteella. Pitää käydä mittauttaan puristukset, mutta toisen kannen laitan/laitatan iskuun
ja vaihdan sitte, ku sen aika on.
Kampehan on öljyä vienyt ihan kiitettävästi, niin tuleepahan toiseen kanteen laitettua uudet venttiilin ohjarikumitkin, muun kunnostuksen
yhteydessä ja tuo öljynsyönti/juonti ongelma poistunee ainakin niiden osalta.
Kyselin tuossa Oulun moottorikoneistamon hintoja kansihommiin ja hinnat ovat seuraavat:
Istukan koneistus 9,40 €/kpl
Venttiilin hionta 5,80 €/kpl
Kannen oikaisu 82,80 €
Auton hintahan on suurinpiirtein remontin arvoinen, jakopäineen, vesipumppuineen, tiivisteineen, mutta käyttöarvoahan tuolla rohjakkeella vielä on
juuri katsastettuna

Autolla pystyy kyllä ajeleen suurinpiirtein normaalisti. Bensaa vie 3 desiä enemmän, ku ennen haaveria. Tyhjäkäynti pöpöttää ja osa hevosista
laukkaa laitumella.