Oviaukon lattialista pois, talttapäämeisselillä on hyvä kammeta, lattiaa vasten oleva pätkä ja A-pilarin pää ensin ja sitten taittaa B-pilarin alta pois. Aika kovasti kestää väännellä ja tekniikan kyllä hoksii siinä touhutessa. Penkin kiskojen suojamuovit pois, nyppäsemällä lähtee. Jalkatilan yläosan "potkumuovi" pois, pari torxia. Keskikonsolin sivumuovi pois, vaikka kolikolla kääntää sen kiinnikkeen auki ja sitten vetää taaksepäin. Sitten lähtee verhoilu. Itse koin parhaaksi vetää etuosasta oviaukkoa kohti, että saa polkimien takaa pois (jos manuaali, ni lisänä on kytkin tiellä...). Verhoilun pohja on melko jäykkä, mutta kääntyy ihan kiltisti penkkiä vasten.
E: Niin ja konepellin avauslärpäke kans irti (tai voi sen verhoilun ehkä vääntää siitä läpi). Meisselillä kampeaa suojalevyn pois ja sitte on 10mm pultti. Vaijeri lähtee itsestään pois paikaltaan ku vedät sen kahvan pois. Kasausvaiheessa vaijerille on selkeä paikka kahvan yläosassa mistä laitetaan takaisin. Katsot vain, että menee tarpeeksi syvälle, niin pysyy siellä kolossaan.