Sekä kaasutin, että ruisku toimii.. Koneen toimintaan vaikuttava muuttuja on 99% tapauksissa moottorin kasaaja. Tuo aikaisemman viestin alempi kuva on eräästä 360GL Volvosta, tässä oli 10v ajan meidän omistuksessa
Weber 32DAT ja alkujaan auto oli rakennettu turboksi maahantuojalla uutena.. Kerran laitettiin korjaussarja kaasuttimeen, eli tiivisteet yms.. muuten ei tarvinnut koskea. Kulutus sekalaisessa ajossa täysin sama kuin saman aikakauden ruiskuilla. 350 hevosvoimaa ottaa isot pojat DATilla hieman muokattuna, ei huono tulos 2-kurkkuiselle pystykaasarille.
Omassa GLT Turbossa alkujaan analoginen LE-Jet
ahtoalueen lisäruiskulla ja toimi helvetin 0,5-0,7bar luokassa nykysäädöillä, eroa ei huomaa esim. LH-Jettiin. Tälläkin ajettiin 7 vuotta omassa käytössä ja tuota aiemmin ties kuin monta muiden toimesta..
Seuraava kehitysvaihe
Mega, ahtojen nosto jne... yllättäen tehot kasvaa ja homma toimii kun käytää järkeä ja aikaa asian loppuun saattamiseen ja säätöihin.
Eli ei sillä polttoaineen syöttötavalla ole loppupeleissä mitään merkitystä harrastetouhuissa, jos sen asian tekee kunnolla ja ajattelee ennen kuin tekee.

Itsellä ei juuri ole mitään antipatioita yhtäkään polttoaineen syöttötapaa kohtaan, koska kaikista on toimivia kokemuksia...
Nykyään vaan tuntuu olevan monella "kaikkimullehetimitähäh miks tää ei toimi **ttu"-touhua tämä virityspuoli ja ei jakseta perehtyä siihen mitä ollaan oikeasti tekemässä..
