Tullut tarpeeksi taisteltua sohlojen kaasarien kanssa.
Uudet ovat sitten asia erikseen JOS ovat laatukamaa, eikä kiinalaisia.
Kaasareissa on lähes aina imuvuotoja = kone käy laihalla, ja sitten se polttoainetalous on perCeestä.
Vai väitätkö että pääset kaasareilla esim 300 sarjan volvossa 400hv koneella 6L/100km maantiekulutukseen ja 10-11 kaupungissa?

Ja sitten se kaasarien säätäminen, voi elämä sentään, vaihdellaan suuttimia, ihmetellään röpöttämistä, sitten seuraavaksi ihmetellään lotkotusta kun käy laihalla ja männässä on reikä...
Miksi kaasarit, kun ruisku on usein jopa halvempi tehdä uus kun vanhat "tuplakaasarit"?

En ikipäivänä maksaisi enempää kun 50e tuplakaasareista käytettynä... 3-400e mitä yleensä pyydetään ni voi jo rakentaa ruiskukoneen.
Noh, se "asennuksen helppous" tietenkin, muuta helppoa niissä ei sit olekkaan, etenkään turbokoneen kanssa, kun ne pitää "paineistaa" jos eivät jo ole, ja sit rakentaa painekoteloita tms. patentteja.
Ja muuten jos koneena on B200K, puristus-suhde on 10:1 luokkaa, voit kaasarien kanssa ahtaa sitä about 0,3bar paineella, sitten nakuttaa 100% vamasti pumppubensalla. Tuolla saat muikeat 130hv.

Ruiskulla voit helposti ajaa samaa konetta vaikka E85 polttoaineella ja 0,8bar paineilla, ehkä jopa yli 1bar, silloin saat jo yli 200hv.
Veneen koneen megasquirttasin parissa päivässä, ei ollut amerikan temppu, asensin samalla suorasytkänkin jakajan tilalle.
Tässä syy miksi ruisku. Ei tartte mun höpinöitä uskoa. Over and out.
