0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Se tulee pahenemaan. Säädä välys vaan mahdollisimman nopeesti niin se on eliminoitu.
Varmaan on jossain joskus lukenu jo vastaus mutta, meneekö nuo T5 jouset heittämällä paikalleen? Eli joutuuko patentoimaan ja soveltamaan?
Miksi se on lämpötilariippuvaista tuo kompuran kytkentä?
Niinku pomo sanoikin jo.Multa saattaa jäädäkin T5 jouset yli, olisko kiinnostusta?
Periaatteessa haluttas ees vähän tiputtaa keulaa, ajelen vaan välillä huonompiinki paikkoihin niin pitää aika tarkkaan kyllä harkita... Eihän se vissiin ihan älyttömiä tippus noilla T5 vietereillä?
Noilla mun joutilailla jousilla oli korkeus 36cm navasta kaareen. Ja ei ollu löysät jouset.
Se välys on niin suuri jossain vaiheessa että kompura saa kiinni justii justii. Ja tässä lämpötila konehuoneessa vaikuttaa toimintaa jo paljon. Tällöin saattaa esim. maantiellä toimii hyvin kun ajoviima viilentää konehuoneen ilmaa, mutta esim. liikennevaloissa seistessä ilma konehuoneessa lämpenee ja magneetti kytkin alkaa luistaa. Myös tästä olen kuullut että kun välys suuri niin jos konepellin avaa niin ilma vaihtuu konehuoneessa ja sitkautta jäähtyy ja magneetti kytkin saattaa ottaa taas kiinni.
Ymmärtäiskö auto ilmoitella tuollaisesta viasta niillä vilkkuvilla kylmäkoneen ja sisäkierron valoilla?
Vissiin about sen 20mm. Ei se ole vielä paha tiputus, tuskin tulee ongelmia ellet ihan metsäautoteitä ajele. Jos kiinnostaa tuo jousisetti niin laittele yyveetä. Tuskin on aivan mahottoman kallis.
Jos teillä ei tuu -Sipilän- kanssa kauppoja jousista niin minä voisin olla myös kiinnostunut..
Jostakin viasta se ilmottaa. Yleisin vikahan on se haistelija.Mutta mittas nyt se välys tarkkaan. Milli on liikaa.