eipä kestäny tätäkään riemua kauaa..

nyt testiajoja suoritettuani niin eka oli polkimen säätö liika jämy ja jarrut/tehostin jäi päälle,sit kun ne sai säädettyä normaaliksi,alkoi tyhjäkäynti aaltoileen hiukan,ei siis läheskään nii paha ku aijemmin... (ei siis sammuile) mitään vihellystä ei kuulu,mutta se tehostajan yhteydessä olevan venttiiili kilisee/helisee... olenko nyt vainoharhainen.. vai kuuluuko sen yleensäkkään helistä noin ? jarrut kyllä toimii nyt normisti,ei takertele ja kuitenkin poljin on jämy ja auto pysähtyy kiitettävän tehokkaasti.. jarrua pumpatessa tyhjäkäynti nousee niikuin pitääkin,entisellä tehostajalla se ei tehny sitäkään enää..
mut kuiteskin tyhjäkäynti on vähä huono,mitä se ei ollu ekaks kun jarrupoljin oli liika tehokas ja tehostaja jäi "päälle"
alkaa taas tuntua ettei tuossa muorissa ole ikinä mitään ns "normaalia vikaa" joka korjaantus normaalisti osien vaihdolla
