Minä olen kyllä ollut todella tyytyväinen Biliaan, tosin kokemusta vasta elokuun puolestavälistä ja 8600 km:n ajalta ja kahdesta ostetusta V60-mallista (itellä toi D5 ja toinen auto on D2).
Sen verran on aavistuksia ja tietoa noista osien sovituksista että tietyn hintaluokan autojen kokoonpanossa ei vaan tehtaalla ole varattu aikaa asennusten hieromiseen. Kerralla asennetaan ja jos osa ei istu niin se jää silleen. Vika on osakompletin suunnittelijassa ja ongelma korjaantuu osamuutoksen myötä jos korjaantuu. Harmittava tilanne mut noin se menee.
Mutta kuten VAG-foorumillakin jo kirjoittelit niin eipä tuo menoa haittaa. Vielä sen verran meitä lohduttaaksemme, että onneksi tolla luukun pikku-ärvöttämisellä ei ole mitään vaikutusta henkilöturvallisuuteen tai ajettavuuteen

Aja vaan sinne Hämeenlinnaan ja tee reklamaatio suoraan myyjälle. Nämä tälläiset asiat vaan menee näin kun ne nyt on menny. Kun ostaa autot jostain kauempaa halvimmalla mahdollisella hinnalla ja parhailla alennuksilla niin myyjäliike tietää että autoilijall aon korkeampi kynnys ajaa reklamoimaan mistään. Reklamaatiot, poikkemat jne menee käyttöpaikkakunnan liikkeeseen eli vastuu siirretty ilman sitoumuksia palvelutasosta ja sen vuoksi annetaan se lisäprosentti hinnasta pois kun ei tarte kattaa noita kuluja... Opin ton kerran itte erään Järvenpääläisen merkkiliikkeen kanssa

Toki takuut pitää Volvon organisaation hoitaa postopaikkaunnasta mutta silti - toivottavasti ymmärrät mitä yritän sanoa. Life is.