No joo, tiiä mikä halpaa mikä ei... Mutta ainakin omassa kärryssä mitattiin Findieselillä kesällä lähes 30 asteen helteellä ohjelman hieromisen jälkeen lukemat 201,5 hp ja 404 nm. Suuttimet vakiot, pakoputki katteineen vakio, 3 bar map ja ahtimen sisuskalut päivitetty Finturbolla. Testattiin vielä mielenkiinnosta pikkuisen myöhemmin vielä Ohenmäessä kun keli oli n. 12 astetta viileämpi: Nelosvaihteella 224,8 hp ja 423,6 nm. Vitosella 231,8 hp ja 444,1 nm. Jonkin verran noiden dynojen välillä on ollut tuota eroa siihen suuntaan että Ohenmäessä lukemat on hiukan korkeammat, kun olosuhteet on samat. Mutta joka tapauksessa olen oikein tyytyväinen lukemiin suhteessa noihin vaihdettujen osien määrään. Joutui vaan tappelemaan niin pirusti tuon ahtopaineen ohjauksen kanssa että sai toimimaan niin, ettei paineet huoju ja heilu ja mene vikatilaan. Viimein kuitenkin löytyi ratkaisu, jolla tuo alkuperäinen sähköinen säätöventtiili on käytössä ja ohjaus toimii. Arttu ei muistaakseni tikistänyt ihan viimeisiä irti tuolta vääntöjen puolelta, nuillakin lukemilla vauhtis vähän jyristelee nelosella ja vitosella. Max. ahtopyynti ohjelmassa on 1,55 bar ja tais olla pakopaineet tuolla Artun penkissä n. 2,5 bar luokkaa, ohjelma tehtiin pakopaineiden ehdoilla eli että kestää käytää nilkkaa suorana vaikka vähän pidempään.
