Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

2.5TDI virityskeskustelut

  • 1042 Vastauksia
  • 347480 Lukukerrat

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #315 : 29.03.2013, 05:59:50 »
Onko kukaan menestyksekkäästi saanut bleedattua tota vakio mappia? ei tartteis kun 0,2bar enemmän nostaa, kun kytkin ei kuitenkaan enempää kestäis...
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #316 : 30.03.2013, 15:52:43 »
Vastaan itse, eli, onnistuu! Koitettu on ja paineet saa nousemaan minne huvittaa. Nyt paineet nelosella lappu lattiassa n.1,7bar. Vetoja on simona! ;)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3621
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #317 : 30.03.2013, 15:55:22 »
Tuo kolmen baarin mappi bleedaa kans jotai 0,2-0,3.. Mites toteutit?
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #318 : 30.03.2013, 17:49:58 »
Ihan vaan siihen imusarjan päästä lähtevään mapin letkuun teehaara ja siihen säätövena. Hyvin pikkunen ja tarkka bleedi on näköjään suositeltavaa. Ois mulla kuviakin, kun vain osais ne tänne tökätä... :idiot2:
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #319 : 30.03.2013, 18:14:18 »
Tota "bleedaamista" on harrastettu myös tuolla sähköisellä puolella.
Tässä heti alussa vinkkiä aiheesta.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=75.0

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 891
  • TDI POWER
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #320 : 30.03.2013, 21:38:46 »
jos vakioturbolla paineet on 1.7 niin ei kannentiiviste kauaa kestä!  :idiot2:

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #321 : 31.03.2013, 05:56:30 »
Voipi olla... Koittamalla selviää... ;D
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 891
  • TDI POWER
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #322 : 31.03.2013, 18:20:27 »
kokeiltu on  ;)

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3621
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #323 : 31.03.2013, 18:59:34 »
Ei ihan kaikkia kannata ite kokeilla ku täälä voi ottaa oppia siitä mitä toiset on tehny ja hommata suoraan isomman turbon. Ei pieniä saa kiusata :)
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa janne81

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4113
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #324 : 31.03.2013, 22:22:02 »
Nyt kun päästiin asiaan niin paljonko teidän mielestä on maksimi ahtopaine mitä vakio ahtimelta kannattaa ottaa?

Poissa jaippi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 628
Re: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #325 : 31.03.2013, 22:37:31 »
1,1-1,3

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3470
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #326 : 31.03.2013, 23:11:16 »
kokeiltu on  ;)
Mikä oli muu kokoon pano ?
Itellä ahtaa reilun kilon tuo TDI paikallaan...
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #327 : 01.04.2013, 07:15:19 »
Hyvä että joku muukin on kokeillut, niin saadaan luotettavaa dataa :2funny: Mulla on ollu paineet 1,5bar nyt noin 10tuh km ja ei propleemia vielä, vaikka volle on ottanu vastaan melkosta hyväksikäyttöä ja kiusaamista ;) Paineet nostettu 1,7bar ja ralli jatkuu niin kauan kun tavaraa riittää, heh! Toi koppa on aikalailla virheetön, joten seuraava tekniikka tehään sitte kunnolla. Se täytyy kyllä sanoa, että uskomattoman kestävä härveli, huh huh! Mutta eiköhän se pahvi tai joku muu paikka kohta antaudu... C:-)
« Viimeksi muokattu: 01.04.2013, 09:16:09 kirjoittanut kenkee »
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

Paikalla oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 891
  • TDI POWER
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #328 : 01.04.2013, 10:22:49 »
Mikä oli muu kokoon pano ?
Itellä ahtaa reilun kilon tuo TDI paikallaan...

Ei ollu muuta ku pelkkä ahtomodi ja evry. Aika paljolta kyllä kilo paikallaan kuulostaa  :D

Poissa kenkee

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 453
  • 1,5bar
Vs: 2,5tdi maksimi hv/nm/ahdot
« Vastaus #329 : 01.04.2013, 19:40:58 »
Joo, elikkä bleedausta ja paineita pikkasen puotettu (1,6bar) ja toimii paremmin. Bleedaa mappia sen verran että kärsii nostaa 1,6-1,65 hujakoille, niin siinä taitaa kulkea vakio hilujen raja, ainakin tuossa tapauksessa. Kannenpahvista sun muista, ei tässä tapauksessa piitata :D Ei ole kattia, iso putki, hengitystä parannettu ja ajotus vähän aikasella. Nyt kun pääsis penkkiin testaamaan, prkl! On ainakin se 170hv/340nm mitä ohjelmalla tehdään, heh! Tuskin paljoo yli on, mutta ainakin 2000 luvun alun S3 audin peräpellissä pysyy kiinni! Jospa siinä audissa oli jotain vikaa... ;)
Nothing beat's SEX but, BOOST!!

 

Elekma  Autoracing