Pakokaasupäästöt otan ehkä parin viikon päästä kun sitten kohta menen katsastukseen. Alipaineletkut oon yrittäny tarkastaa (kuten ylempänä lukee). Pitää varmaankin vielä ruiskia putsausspraytä niihin käydessä.
Kipinäpuolessa on ainakin uudet alkuperäset tulpat eikä mitään katkoksia/nykimisiä ole ollut ikinä ja ajotuksesta en tiiä mitään koska tietokonehan sen hoitaa.
Venttiilitkin luulis olevan oikein koska muutenhan tulisi kyllä vikailmotus antureilta eikä mitään käyntihäiriötä ole eikä mitään ongelmia kiihdytyksissä tms.
Koneen ilmansaanti on kyllä kunnossa. Letkut/putket ehjät ja ilmansuodatin uusi eikä kone ns."röpötä" kuten tekisi jos saisi rikasta seosta.
Tänään vaihdoin VVT-solenoidin ja ajoin keskustassa pätkän eikä sinä aikana palanut öljyvalo eikä tyhjäkäynti laskenut liian alas. Seurataan tilannetta vielä. Uudessa VVT:ssä muuten oli vanhanmallinen liitin vielä joten ei tarvinnut tehdä niille mitään. Olisko ollut Käyttöauton vanhaa varastoa?
Äsken ruiskin jarrujen putsausspraytä alipaineletkuihin koko matkaaltaan ja putsarilta läppäkotelolle menevään letkuun joka paikkaan. Ja jarrutehostimelle menevään alipaineletkuun ja sen molempiin päihin. Se ei vaikuttanut käyntiin, joten ei vuotoja niissä.
Tyhjäkäynti siis vain joskus käy liian alhaalla kun päästää kaasun ja palaa hetken kuluttua normaaliksi. Se ei pysy alhaalla. Jos joku luuli, että se on aina liian alhainen.