Noi 2.0 kanget kestää kans ton 400+ joka riippuu si taas aika pitkälti väännöistä/softasta ja kuskista mutta on niitä jo alle 300 tehoillakin taittunut. Turbo ainakin eri, suuttimista en mee sanoon varmuudella. Lohkothan noissa on samanlaiset.
elikkä toisin sanoen h-profiili veivit kannattaa varmuuden vuoksi vaihtaa..

Mikäs virka tuolla "paksulla" imusarjan tiivisteellä on mitä aikas paljon käytetään??

kuva linkitetty donin sivuilta

ja sitten sellainen kysymys kuin että miten tunnistaa että onko lastutettu ecu? en ainakaa ollut näkevinään siellä mitään jalkaa lastun alla.. auto meinaan myytiin mulle "lastutettuna" mutta ahot kun nostaa yli 0.7 ni alkaa sellanen rötäys ettei tosikaan...
PS. toisinsanoen epäilen että ihan vakio chipillä mennää tällähetkellä, tuntuun ainakin että kartat loppuis kesken..