Olen irrottamassa ko. laitteen sylinterikantta ja olis nyt muutama kymysys.
Eilen iltapuhteina sain aikaiseksi venttiilikannen irti ja pakosarjan pultit löysättyä.
1. Pitääkö downpipet irrottaa pakosarjasta, vai mahtuuko nuo taipumaan niin paljon sivulle, että saa pakosarjat irti kannesta ilman downpipen irrottamista?
Automaatin öljyputket näkyis ainkin olevan tiellä.
2. Onko kannen tulipellin puoleisessa päässä, kanteen meneviä vesiputkia, jotka pitää irrottaa? Unohtu tutkia ja tuo on mukavan ahdas väli, ettei sieltä mitään ilam peiliä näe.
3. Voiko alkuperäiset kannenpultit käyttää uudestaan, vai ovatko ne venyvää mallia?
4. Onkos tuollaisella Elwiksen kannetiivisteellä mitään virkaa?
http://www.fcpgroton.com/product-exec/product_id/15334/nm/Volvo_960_Cylinder_Head_Gasket_Set_1992_1997_Elwis_/category_id/1215. Sit saa ehdottaa kohtuuhintaista kansipajaa Pirkanmaalla, Tammer diesel on jo tiedossa, enkä sinne aio tuota viedä.
Tekeekö joku ammattikoulu noita näillä nurkilla?
Rempan kustannukset tarvis pitää aisoissa, kun paloi just tuon C70:n kaasuläpän kans rahaa ihan riittävästi, eikä auton arvo muutenkaan enää mikään hurja ole, mutta se olis kuitenkin niin mukava tavaran kuljetuspeli, ettei viitsis sitä palasina alkaa hävittämään.