Kannattaa koittaa säätää sitä ahtomodin potikkaa ihan aavistuksen verran suuntaan tai toiseen. Omassani olen huomannut, että hyvin pienikin liike vaikuttaa siihen, että ahdot vaan piikkaa ylös ja laskee sitten 1bar tienoille. Omassa on myös säädettävä tehoboksi (kuten evry), jonka ruuvaaminen vähänkään tuntuvasti vaatii myös ahtomodin säädön uudestaan. Itse vedin tehoboksin ja ahtomodin sisälle, jotta on helppo säätää ja testailla kuskin paikalla istuen, eikä tarvi konepellin alla käydä ja molemmissa on virtakytkin, niin on helppo ajella vakiona halutessaan.
Tehoboksin säädin alkuun niin, että voimasavua tuli näkyvästi, muttei liian mustaa ja hain ahtomodin potikasta kohdan, jolla ahtaa noin 1,3 ja pysyy siinä koko ajan. Noin 3,3kohm taisi olla sopiva arvo omassa.
E:jaa, olikin aika vanha aloitus, mutta mitäpä siitä
