Tänään tuli etsittyä taas vähän vian aiheuttajia ja taisi löytyä ainakin kaksi syyllistä.
Aamulla oli taas vaikeuksia starttauksen kanssa kun yöllä oli tullut vettä vähän reilummin ja kone alkoi jopa potkia takaisin startin aikana. Tästä viisastuneena ajattelin että nyt vian on pakko olla sytkäpuolella ja yllätys yllätys, virranjakajan kannen alta löytyi kun löytyikin merkkejä siitä, että se keräsi aika reilustikin kosteutta. Jäljistä päätellen kipinä oli mennyt jakajan kannen sisäpuolta myöten vääriin paikkoihin ja löytyi todella pieni halkeamakin kun lampun kanssa tihrusti oikein tarkaan kannen sisäpuolta. Vanha pyörijä oli myös jostain syystä sulanut (?!) virranjakajan akseliin kiinni. Uusi muovinen kansi meni paikalleen todella tiukkaan verrattuna vanhaan mistä lie bakeliitista tehdyn tilalle.
Toinen osa oli sulake, jonka kautta kulkee virta ruiskun ja sytytyksen ohjausbokseille. Tuo ei olisi vahingossakaan tullut mieleen jos en olisi sitä googlettelemalla sattumalta löytänyt. Jollakin muulla oli myös ongelmia kylmäkäynnistyksen kanssa aina kosteilla keleillä ja syylliseksi paljastui sitten tuo sulake. Nappasin sitten tuon sulakkeen pois ja löin uuden tilalle ja putsasin sulakkeenpitimen kontaktit, sekä tiivistin vähän liitoksia. Sulakkeenpitimeen oli päässyt vettä sisään aikaa myöten niin paljon että sulake oli niin hapettunut että se sulakkeen metalliliuska katkesi jo sitä irrottaessa ja hajosi kokonaan kun sitä vähän aikaa räpläsi.
Noiden toimenpiteiden lisäksi tuli myös tarkastettua muutama liitin ja suihkittua vähän crc:tä liittimien väliin sekä virranjakajan kannen alle kosteutta estämään. Nyt vaan täytyy toivoa että tuo vika olisi tuolla korjaantunut, eikä mitään isompaa löytyisi enää.