Huh, onpas hintoja.
Motonetissä mitä olen katellut niin siellä myydään vain perus suodatinta, hintaa jotain 30€. Tietääkseni lähes jokaisessa virallisesssa suomiautossa jossa on automaatti ilmastointi on myös tuo sisäilman laaduntarkkailu, joten vaatisi ennemmin oikean aktiivihiili suodattimen.
Olen itse käyttänyt vain aktiivihiili suodatinta, sitä saa ainakin pääkaupunki seudulla Hessumoliililta 29€ (Varakiri Hakkila), eli mitä järkeä jostain moponetista ostaa perus paperi suodatinta samaan hintaan?? Ja se on kunnollinen paksu aktiivihiili suodatin. Taipuu myös sopivasti paikalleen laittaessa eikä mene ruttuun.
Kolmas jo tuollanen menossa omassa S80 vm 2007 mallissa.
Ja moponetin moottorin ilmansuodatin on myös täysi lelu tuohon 3.2 myllyiseen vehkeeseen. Samaan hintaan saa siniseltä alkuperäisen, joka on minusta ihmeellistä että orkkis on samanhintainen kuin pilipali, eli sen aina ostan siniseltä.
Sytytys tulpatkin kannattaa aina ostaa siniseltä. Tuohon maksaa sarja 74€ orkkis tulppia (6kpl) kun moponetissa vastaavat NGK:n tulpat on reilut 120€ setti... Osaa ne alkuperäisetkin yllättää joskus hinnassa, joten kannattaa aina vertailua tehdä