Ajattelin jos sitä itse rakentelisi putkiston ysiin(940 b230ft vm. 1996) niin sopiiko nuo bilteman 76mm akselinylitykset suoraan menemään akselin ylitse muokkaamatta ettei ota mihinkään kiinni? Mitäs mutkia ja pätkiä sitä tarvitsisi? 2x30 mutkia, vaikka 3 metriä suoraa sekä akselinylitys ja loppuun pitkä pyöreä vaimennin, turboon tuleva laippa (mistä?), lambda mutteri (minkä kokoinen?) Ripustus harjateräksestä taivuttelemalla. Olisiko hyvä käyttää nuita v-bandeja ja vaihdella sen suoran tilalle aina katsastukseen vakiokatti?
Kiitos ennakkoon jos joku vaivautuu auttamaan miestä mäessä. 
Putki on varmaankin jo tehty, mutta vastataan silti.

Lambdan kierre on M18x1,5. Noita muttereita saa nykyään jo onneksi kaupasta, niin ei tarvitse etsiä sopivalla kierteellä olevaa hydrauliliitintä.
Itse kun lähdin tekemään ysiin pakoputkea 76mm rosteriputkesta, niin osia oli seuraavasti:
-90
o mutkia repullinen
-suoraa putkea riittävästi
-päätevaimennin
-tarvikekatti 76mm putkelle
-laippaliitos DP:n ja katin väliin (itse tehty mustasta raudasta, kun ei ollu tarpeeksi vahvaa rosterilevyä

)
-vanha edellisen omistajan tekemä DP halkaisijaltaan 76mm mustaa rautaa
-joustoputki lisätty yllä mainittuun DP:n (putki joustosta takapuskuriin asti rosteria)
-4x20mm rosterilattaa putken kannakoimiseen
-myöhemmin lisätty toinen vaimennin ennen taka-akselia liian kovan metelin takia (tälle vaimentimelle joutui tekemään rosteripellistä pannan, jotta sen sai kiinnitettyä alkuperäiselle paikalle korissa)
Teollisuudessa käytettävät hitsattavat putkilaipat sopii oikein passelisti myös ahtimeen. Sen kauluksen jolla laippa puristetaan ahtimeen, joutuu kyllä itse tekemään (jos vanha ei käy tai löydä jostain valmista). 90
o kurvit riittää pakoputken tekemisessä oikein hyvin, niitä pilkkomalla saa vaikka mitä aikaan. Tietysti, jos käytettävissä on valmiita loivempia kurveja, niin sitten ei tarvitse silputa.
Kaikenkaikkiaan, jos on paikka missä tehdä ja TIG:illä saa saumaa aikaiseksi, niin ei se nyt niin paha homma ole.