Ahdin ja sen ohjausjärjestelmä tulisi tarkastaa ja vaihtaa tarkastuksessa vialliseksi todettu osa tai mahdollisesti korjata se.
Vika voi olla moottorin alipainejärjestelmässä, ahdinta ohjaavassa venttiilissä, ahtimessa, ahtoputkissa, turbon ilman otossa, ahtopaineen mittauksessa tai sähköjärjestelmässä.
Sen verran selkeää tuosta koodista näin niinkuin ensihätään

Eli ahtopaine on todennäköisesti ollut jossain tilanteessa väärä, kun tuo vikakoodi on syntynyt.
Turbon jälkeen ei ole letkua, jossa olisi pieni letku kiinni?? (turbon jälkeen lähtevä letku lähtee suoraan alaspäin turbosta)
Ennen turboa on letku, jossa on liitäntä moottorin huohottimelle, niitä letkuja on hajonnut ja se imeytyy lyttyyn, jolloin ilmanpääsy turbolle estyy, auto lakkaa kulkemasta ja syntyy todennököisesti vikakoodi.
Vian voi todeta ihan silmillä katsoen tuota letkua, samalla kun kaveri ryntäyttää moottoria.