Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

740 TIC -88 (B200ET+M46->B230ET+M90)

  • 215 Vastauksia
  • 75596 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #105 : 07.09.2012, 10:58:16 »
Lamin-x gunsmoke kalvolla tummennettu.

Onko mielestäsi hintansa väärti?

Mietin vaan että laittasin omaan ajovalot keltasella kalvolla, ja maksais 35e (Piritek) se 30 x 60 cm lätkä, että sais lasin tehtyä yhdellä kappaleella.  :-\

Tuntuu vaan aika kovalta tuo hinta, saiskohan jostain edukkaammin?  ???

EDIT. Vastaan omaan kysymykseeni: EI saa... prkl, pitää vissiin vaan ostaa sitten kun on taas "rikas"  :(
« Viimeksi muokattu: 07.09.2012, 11:06:15 kirjoittanut Niko_S »

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #106 : 07.09.2012, 12:02:29 »
Onko mielestäsi hintansa väärti?

Mietin vaan että laittasin omaan ajovalot keltasella kalvolla, ja maksais 35e (Piritek) se 30 x 60 cm lätkä, että sais lasin tehtyä yhdellä kappaleella.  :-\

Tuntuu vaan aika kovalta tuo hinta, saiskohan jostain edukkaammin?  ???

EDIT. Vastaan omaan kysymykseeni: EI saa... prkl, pitää vissiin vaan ostaa sitten kun on taas "rikas"  :(

Hyvin on kalvot pysyneet paikallaan ja helppo oli asentaakin. Voin pistää töiden jälkeen linkin mistä itse tilasin kalvoa.

Edit: www.suojakalvot.fi
« Viimeksi muokattu: 07.09.2012, 19:46:52 kirjoittanut Okko »

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Niko_S

  • Vieras
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #107 : 07.09.2012, 17:43:03 »
Hyvin on kalvot pysyneet paikallaan ja helppo oli asentaakin. Voin pistää töiden jälkeen linkin mistä itse tilasin kalvoa.

Ok.

Poissa V70 2.5

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 679
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #108 : 07.09.2012, 22:58:31 »
Tämmösen miekin hankin joskus...(kunhan saa talon rempan tehtyä, jos toi nyt koskaan valmistuu... ::) :P) Viimisenpäälle hieno laite... :pomo:
-945 b230fk hx35 m90 g80 -95 -945 b230fk A -91
-s80 b5254t6 summum -08
-Bayliner1952 Volvo penta 145a
-Vauxhall viva Deluxe-71  -Transhit -08

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #109 : 07.09.2012, 23:04:54 »
Viimisenpäälle hieno laite... :pomo:

Kiitos  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #110 : 21.09.2012, 11:37:05 »
Hei pakko kysyä et opiskeletko Metropoliassa? katoin et oli komee Volvo tossa Kalevalankadun sisäpihalla..  :pomo:
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #111 : 21.09.2012, 12:18:23 »
Hei pakko kysyä et opiskeletko Metropoliassa? katoin et oli komee Volvo tossa Kalevalankadun sisäpihalla..  :pomo:

Opiskelen joo, olisit tullut juttusille, tässä autolabrassa melkein päivät istuskelen. Nuuskija-projektissa oon työharjoittelussa lokakuun loppuun asti.  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #112 : 21.09.2012, 15:09:16 »
Opiskelen joo, olisit tullut juttusille, tässä autolabrassa melkein päivät istuskelen. Nuuskija-projektissa oon työharjoittelussa lokakuun loppuun asti.  :)

No oli hiukka kiirus, mut kyllä tommosen pirssin silti ehti huomaamaan.. ;) Ourait, joo itte opiskelen konetekniikkaa toista vuotta nytte. Kattoo jos joku päivä törmäis!
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #113 : 23.09.2012, 16:53:29 »
Ahtopainemittari tuli vaihdettua eilen:


Päästöt pitäisi vielä koululla ottaa, niin saa leimalle tarjota autoa.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46)
« Vastaus #114 : 28.09.2012, 22:24:07 »
Joo, tänään otettiin koululla päästöt, ja Superchipsin lastun kanssa ei CO asettunut sallittuihin rajoihin. Onneksi oli vakiolastu mukana ja sillä säätiin päästöt kohdalleen. 

Iltapäivästä tuli vielä mahdollisuus penkittää Volvo, niin pitihän sitä pari vetoa rullilla ottaa.
Tuloksena 209Hv/289Nm. Yllättävän hyvä tulos siihen nähden, ettei autolle ole ihmeempiä tehty. Ahtoja nostettu, 3" putkisto ja VX-nokka.



Muihin päivän tuloksiin verrattuna tulos oli ihan luotettavan oloinen, mm yhdestä 940 Turbosta penkitettiin muistaakseni 226/320.

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

Poissa Diudi

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 845
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Penkitetty
« Vastaus #115 : 28.09.2012, 22:28:57 »
Ei huonosti. :)
MB SLK 230 Kompressor -97 (R170)

Poissa Okko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 861
  • Turbo ja Takaveto
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Penkitetty
« Vastaus #116 : 28.09.2012, 22:32:47 »
Ei huonosti. :)

Ei tosiaan, odotukset oli 20 heppaa alempana  :)

2x740, 240, 2x9-5, 9-3, 900

hevonen

  • Vieras
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Penkitetty
« Vastaus #117 : 29.09.2012, 17:41:14 »
Aika huono vääntö saatu ulos tuosta 940:stä. Noilla tehoilla se on yleensä lähempänä 400Nm.
Olisko lätty luistanut?

Sullakin aika maltillinen tuo vääntölukema ja käyrä oudon tasainen laajalla alueella. Ei se yleensä noin näissä käyttäydy...

Näyttäkää mulle vakio lastutettu vinokone jossa vääntö säilyy huipussaan välillä 3000-5500rpm.
« Viimeksi muokattu: 29.09.2012, 18:01:39 kirjoittanut hevonen »

Poissa Xuppo

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1523
  • Priimaa yritetään mutta sutta ja sekundaa tulee
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Penkitetty
« Vastaus #118 : 29.09.2012, 18:06:03 »
Aika huono vääntö saatu ulos tuosta 940:stä. Noilla tehoilla se on yleensä lähempänä 400Nm.
Olisko lätty luistanut?

Sullakin aika maltillinen tuo vääntölukema ja käyrä oudon tasainen laajalla alueella. Ei se yleensä noin näissä käyttäydy...

Näyttäkää mulle vakio lastutettu vinokone jossa vääntö säilyy huipussaan välillä 3000-5500rpm.

Kieltämättä tuossa 3000rpm jälkeen tulee tuollainen hassu piikki/notkahdus kaikissa käyrissä niin taitaa luistoa olla jossain  ???
965 -93 "B6284" turbo
S70 -98
V70 -08 t6

Poissa faabio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 65
  • 242 -77 + 9-5 Aero -04
Vs: 740 TIC -88 (B200ET+M46) Penkitetty
« Vastaus #119 : 29.09.2012, 20:52:46 »
Vähän outoja nuo vääntökäyrät juu  :o vetuja otin aika monta mutta plätty ei kyllä omasta mielestä päästänyt. Kadullakaan ei oo ollut probleemija. Veikkaisin että penkissä on jotain pientä häikkää? Omistan siis tuon yllämainitun 940 :)
Hitaasti mutta epävarmasti.
Turbiinaa
MVH.

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy