B230ET koneeseen on hommattuna runko- ja kklaakerit, männänrenkaat, kaikki tiivisteet ja 13mm veivit. Lohkon käytän vielä todennäköisesti hoonattavana, jos kesämiittiin mennessä saisi isolohkon pudotettua keulalle.
Edestä poistin toiset jarruputken ja tulppasin lähdöt. Vedin vielä uudet putket eteen, kun jäljelle jäänet olivat aika rujossa kunnossa. Kunhan talous antaa myöden tilaan EBC:n palat ja vaihdan isommat levyt eteen.
Välijäähdyttimen päälle väsäilin pellistä suojan, käänsin kompurakoteloa niin, että ahtoputki lähtee suoraan ylöspäin ja muokkasin ahtoputkistoa fiksummaksi. Välijäähdyttimen maalaan todennäköisesti vielä mustaksi. Puuhapiuhoja täytyy vielä vähän siistiä, niin alkaa konehuone olemaan sellaisessa kunnossa, että kehtaa konepeltiä avata muuallakin kuin tallissa. IMM:lle pitää vielä kehitellä jonkunlainen teline.
Yhen viikonlopun vielä vaatisi, niin alkaa auto olemaan leimakunnossa ja valmiina kesän ajoihin.
Ainiin add-on etukulmapalat ja takahelma tuli hankittua, vielä kun ehtis maalata ja sovittamaan paikalleen jossain vaiheessa. Geminien keskikuppejakin sain hankittua pari lisää.
Pistetään loppuun pari kuvaa keskeneräisestä konehuoneesta:


Ja jarruista

Tallikin alkaa olemaan suht täynnä romua talven jälkeen
