Ensinkin, turbokoneessa et tee hölkäsen pöläystäkään tuolla normaalilla kapeakaista lambda-anturilla, se toimii oskaasulla, mutta täyskaasulla se ei anna mitään järkevää tietoa (eli just sillon kun sitä tarvittaisi).
Tarvitset laajakaista lambdan. Maksaa muutaman kybän enemmän ohjaimella kun tuo kapeakaista anturi ja ledinäyttö.
Lambdasignaalin ryöstäminen aiheuttaa signaalin vääristymisen, älä tee sitä. Ja jos et edes tiedä mistä johdosta ryöstät, älä todellakaan tee sitä.
Nelinapaisessa anturissa kaksi johtoa (yleensä samanväriset, esim harmaat) ovat anturin lämmitystä varten, yksi (yleensä musta) maadoitusta varten ja viimeinen sitten signaalia varten.
Mutta kuten sanottua, turbokoneessa tuosta kapeakaistamittauksesta ei ole muuta iloa kun välkkyvät valot. Osakaasulla se varmasti näyttää jotain, mutta silloin moottoriohjaus osaa korjata sen mukaan seoksia, eli näet vain hetkittäisiä vääristymiä.
Täyskaasulla jolloin oikeat seokset olisi tärkeät, tuo LH ruisku menee seoskarttojen mukaan, eikä lambdasäädöllä, koska kapeakaista anturi ei ymmärrä täyskaasun aiheuttamaan vääristymää, siksi et tee sillä tiedolla yhtään mitään.

Anteeksi negatiivisuuteni asiaa kohtaan, mutta näin vaan asia on.
Muunmuassa Innovate LC-1 ja PLX ovat laajakaista lambdaohjaimia, niitä saa Bosch LSU anturin kanssa 200e kieppeillä, jopa halvemmallakin. Ovat rahan arvoisia investointeja, etenkin jos on säädettävä ruisku.