Tähän vois samaan hengenvetoon lisätä että ei kannata sekaantua pilipaliteemankaan "startteihin". 
Estää en toki ketään voi mutta kokemukset(kun luulin että halvalla saa hyvän) on surkeat x 3.
Kun ikää tulee niin tajuaa tekemänsä munaukset. 
Totta...
Tuossa oli ilmeisemmin ko. firman startti silloin kun auton ostin ja alkoi heti temppuilla.
Mutta näkihän sen jo sisuskalujen "laadusta" ettei sitä oltu edes yritetty tehdä kestämään...
Kävin äsken kokeilemassa, että miten lähtee käymään kun on taas seissyt pari päivää.
Lähti suhteellisen hyvin tulille, hieman huomasi ettei akku ihan parhaassa latingissa ole, mutta tuo voi johtua ihan siitä, ettei sitä ole ladattu kunnolla täyteen viimeisen tyhjenemisen jälkeen...
Samalla kokeilin, että mitäs latausjännite sanoo kun laitetaan kunnolla kuormaa.
Vedin takalasinlämppärin, penkinlämppärit, kaikki mahdolliset valot ja puhaltimen täysille ja kappas, sisällä oleva jännitemittari näytti enää 12,9v eli oikea jännite oli kai jotain luokkaa 13,3v (edelleenkään en ole muistanut ottaa mukaan yleismittaria). Jännite ei noussut vaikka laittoi 2000rpm koneeseen jenkaa.
Eli voisko tuon nyt alkaa tulkita niin, että laturissa se vika piilee...?
Voisi kokeilla vaihtaa tuohon laturiin pelkän säätimen, jos siinä olisi jotain hämminkiä.
Alkaa sitä tässä pikkuhiljaa oppimaan, ettei saisi olettaa mitään. Vaikka jokin osa olisi vaihdettu lähiaikoina, niin voi siinä silti olla vikaa...