Käynnistyykö moottori muuten hyvin kylmänä ja lämpimänä vai joutuuko sitä kuumana sahaamaan enemmän? Jos tulpat, ja v.johtimet jakajineen ovat ok, niin sitten se Solex Cisac on ottanut jostain itseensä. Niissä on tupannut olemaan kaikenlaista pientä aina varsinkin vanhemmiten. Pa.pinnan, neulaventtiilin ja uimurin katsoisin ensimmäiseksi. Myös ne bakeliittilevyt ovat herkkiä hajoamaan jos kiinitysruuveja on kierretty liian tiukalle. Uimureissa on esiintynyt vuotoja, eli se imee bensaa sisälleen joskus. Käsitin nyt että se nykii ajossa lähinnä juuri tuolla pintakaasulla ajettaessa. Vaikuttaako rikastimen käyttö mitenkään? Jos tyhjäkäynti on tasaista niin uskon että imusarjan tiiviste joka on aivan kulutustavaraa on kuitenkin ehjä. >brakelean auttaa paikallistamaan imuvuodot. Jos niitä on niin kierrokset nousevat kun ruiskuttaa vuotokohtaan.
Tsekkaa nyt tulpat ja johtimet ensin. Sitten tyypistä riippuen sinulla on siinä enemmän tai vähemmän erivärisiä alipainejohtimia ja venttiileitä. Jos siellä on jokin väärin tai vuotaa ovat tuollaiset oireet myös mahdollisia.