0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Täältä myös kiitokset järjestävälle seuralle, taisin sitten lopulta olla ainoa joka toi peräkonttikirppikselle romppeita tarjolle. Olisihan siihen kylkeen muitakin mahtunut, mulla kun oli lähinnä tarjota vaan tuota antiikkia. Kiitokset myös kaikille paikalla pyörähtäneille sekä vielä erikseen niille rohkeille, jotka jättivät tarjouksen puuhaturbolaatikosta!B234F:n LH-Jettien ostajalle terveiset, jos luet tämän ja kaipailet vielä niitä osanumeroita niin laita mulle privaa, voin nakata ne speksit tulemaan sähköpostilla. Ei vaan tullut otettua yhteystietoja ylös.
Menikö se puuhalaatikko loppupeleissä kaupaksi? Vai löytyskö se vielä?
Itse haluaisin kysellä näissä miiteissä muilta viimesimmän V70-mallin omistajilta kokemuksistaan ja mahdollisista vioista autostaan, mutta kun olen ollut ainut osallistuja, niin paha vaihtaa mielipiteitä.
Tuota mallisarjoittain (tai edes etuveto-takaveto) järjestämistä mietittiin, mutta kun vapaaehtoisia pysäköinninohjaajia oli paikalla tasan yksi niin mahdotonta toteuttaa.
Onkos ens kesän ajankohdasta jo tietoa...?
Samalle päivälle merkitty FPDA (uusi rata) eli tarkoittaakos tämä sitä, että tuo uusi, pidennetty radat ei ole kerhon käytössä?
Kyllä. Vanha rata on meidän käytössä.
no voi arse mä ootin että pääsis luukuttaa uutta lenkkiä kunnolla