Volvon vinokoneissa on kolme perusvauhtipyörätyyppiä. Se kolmas on kaksoismassavauhtipyörä, joka löytyy viimeisimmistä vinokoneista 900-sarjan volvoista.
Ne kaksi muuta ovat syvä vauhtipyörä ja tasainen vauhtipyörä. Syvä vauhtipyörä = pottapyörä. Näitä syviä on sitten erilaisilla triggeröinneillä eri sytytysjärjestelmille, ja myös ilman triggeröintiä. Tasaiset ovat kaikki samanlaisia
Syvään malliin menee 228 mm kytkin ja paineasetelma
Tasaiseen menee 215mm kytkin ja paineasetelma.
Nuo eivät sovi ristiin, eli Volvon 228mm kytkimen paineastelma ei sovi tasaiselle vauhtipyörälle, ja 215 paineasetelma ei sovi syvään vauhtipyörään.
200:n hevosvoiman tehoille voisi 700-sarjan turbomallin paineasetelma ja kytkinlevy olla ihan passeli kytkinpaketti. Tuo paketti sopii syvään vauhtipyörään, ja sopii myös m47-vaihteistoon.
B19ET:ssä on vakiona tasainen vauhtipyörä. Pottamallin pyörä sopii kyllä siihen ihan suoraan. Tasaiselle vauhtipyörälle sopivia 215mm kytkimelle olevia voimakkaampia paineasetelmia taitaa nykyään olla huonosti saatavilla, mutta syvälle vauhtipyörälle ja 228mm kytkimelle taitaa saada ihan suoraan paikalleen sopivia vahvempia paineasetelmia, jos vakiosta loppuu pitokyky.
Jos tasaiselle vauhtipyörälle (joka on aika lailla kevyempi), haluaa isomman 228mm kytkimen, pitää siihen istuttaa jokin muu paineastelma.

Kuvassa on tasaiselle vauhtipyörälle koneistettu uudet pulttireiät ja kohdistustapit BMW:n asetelmaa varten, joka on 228mm kytkinlevylle.