Kävisikö puhdistusaneeksi tuo sama mitä käytetään jarrulevyjan rasvanpoistoon. En ihan tunnista sitä, vaikka haju tutuu tutulta. Melko hyvin poistaa esim mustuneen karstan. Asetonia se ei ole. Asetoni on lisäksi melko ärhäkkä muoville. Lisäksi kliksuttelua sähköllä.
Ei se nyt ainakaan ihan samaa tavaraa ole, MSDS:n kertomaa:
CRC injektor cleaner:
aine                            CAS-nro                    pitoisuus %
Petroleum distillate                          68476-34-6                                60 - 70
Mineral spirits                                  8052-41-3                                  15 - 25
Petroleum naphtha                          64742-94-5                                5 - 10
Naphthalene                                    91-20-3                                      0.81
Additive blend                                  Trade secret                               5 - 10
CRC jarrukliineri:
aine                       CAS-nro                      pitoisuus %
Tetrachloroethylene (PERC)    127-18-4                                     65 – 80
Petroleum Distillates                8052-41-3 / 64742-47-8            15 – 30
Trichloroethylene                     79-01-6                                       < 0.1
Carbon Dioxide                        124-38-9                                      < 5
Varmaan kerettiläistä kyseenalaistaa tässä yhteydessä koko suuttimien puhdistamisen mielekkyys Suomessa? Eikös meillä ole niin puhdas polttoaine , ettei noissa suuttimissa tapahdu merkittävää muutosta vaikka kuinka puhdistais? Eiks nää suutintukkeumat ole enempi jenkkien riesa?