Sain tänään aikaiseksi vetästä R:n etujouset alle tuohon 20V vapariin.
Madallus oli 20mm ja huomattavasti jäykempi. Langanpaksuus jousissa oli sama, samoin kierrokset mutta nuo ärrän vieterit olivat vapaanakin jo ainakin sen 20mm matalammat. Kierteet ovat siis tiheämmässä.
Ennen:

Jälkeen:

On se nyt paljon inhimillisemmän oloinen, ei keuli niin pahasti, nyt vaan takapää on löysempi mutta kokeilen sinne huomenissa ärrän jousia, josko tasaantuis...

Kertoilen kuulumisia operaatiosta vaikka tässä.
Tsädäm! Laitoin taaksekin ärrän jouset, iskarit pidin vanhat vaikka ärränkin iskarit on jemmassa. Ei tunnu niin merkittävää eroa olevan, jotain pientä.
Nyt on tasapainoisen tuntuinen tuokin sämpylä, riittää mulle. On ihan ilo cruisata vrt alkup. jousiin. Ihmeen hyvät nuo ärräläiset jouset vaikka on ihan volvokamaa. Kaikenmaailman madallusjousilla on tullut ajeltua, eikä noi sitä kyllä häpeä. Matalammanhan siitä vielä saisi mutta ei ole tarvis.
Nuo takajouset ärräläisinä on tehty samalla kaavalla kuin etujouset. Lanka on sama ja kierrokset mutta ovat vapaapituisena jo vähän matalammat---> jäykemmät.