Ei ole ei.. S70:iin ei saanu säädettävillä yläpäillä olevaa.. :/
Joo... Nyt on T-5R:ssä säädettävillä yläpäillä ja kuulalaakeroiduilla etujousilautasilla BC:n V1. MUTTA takapää ei sitten vaan ole hyvä. Ensin vaihdettiin jousta jäykemmäksi kun oli säätö ylimmillään ja perä oli aikas lötkö ja roikku. Ja koska kun on noi vakiot pultilla kiinne alhaalta ja noi säädettävät ei tietystikkään ole niin eivät tahdo oikeen pysyä paikoillaan. Autoa kun otti alas nosturilta niin sai kolme kertaa ottaa uusiksi kun eivät millään tupannu asettumaan, vaan jäi aina säätölautasen huulille eikä aivan pohjaan ns. koloonsa. Nooh, nyt kun sai jäykemmät jouset niin ei perä enään roiku ja on jämäkkä, säätökään ei ole kun puolessa välissä ja perä on aikas passelin korkuinen, MUTTA sama juttu vaan toistuu eli ei pysy jouset oikealla paikallaan vaan jää samalla tavalla säätölautasen huulelle. Jousta kun pyöritti ja mälväs niin sain vahingossa ne jotenkin osumaan paikalleen mutta ajossa jouset "paukkuu" esim. vinosta kanttarille ajettaessa. Iskari oli säädetty lyhyimmilleen ja jousen säätö puolessa välissä, tällöin pystyin vielä pyörittämään jousta käsin lautasessa, mutta jos autoa vielä laskisi niin ei jäisi esijännitystä laisinkaan. Tästä on nyt hiukan käyty viestittelyä maahantuojan kanssa ja on saatu tehtaalta kokonaan uudet jouset, ylä ja alalautaset joissa säätö tuulee yläpäähän kun vanhoissa se on alhaalla ja lyhyemmät iskarit. Saas nähdä miten mahtaa toimia toi paketti...
