0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
Voiko vapari s70:n keulaa madaltaa vaihtamalla keulalle t5:sen jouset? Omaan silmään keula on liian ylhäällä perään nähden, voi olla että takajouset ovat jo hieman lässähtäneet (240tkm)
Edessä mittaustavasta riippuen 37.5-38cm, takana 35cm. Tarvii tietysti muutoskatsastaa noi t5 jouset vaikkei tipu kuin -20mm?
Pitääpä käydä kurkkimassa takapään iskareita, mistä nivot erottaa tavallisista iskareista?Tässä pari kuvaa niin huomaatte miksi keulaa olisi tarpeen madaltaa, etenkin jos alle lyö 17" vanteet..http://aijaa.com/ogOH3Bhttp://aijaa.com/bii0KJ
Ei oo nivot, ihan tavan iskarit. Mutta jos kaverilta sattuu löytymään t5:sen vakio vieterit niin tarviiko niiden vaihdon jälkeen käydä säädättämässä pyöränkulmat?Ihan hyvältä näyttää 850:n keula V70:n t5 jousilla http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2759.msg60584#msg60584 :hello:
Tuli mieleen toi hevosen S70:n. Onkohan T5 -20mm etujouset samat kuin R -20mm etujouset?http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=2030.msg92702#msg92702
tulipas katsastuksessa pieni yllätys vastaan, madallusjousista tupsahti prosentit otteeseen, oma mielikuva on ettei olis entisiin kulkineisiin tullu mutta voinhan muistaa väärin..
http://www.vannetukku.fi/maxx-saatoalusta-6050mm-volvo-v70-la-kaikki-moottorit-1971100-p-26147.htmlonko tästä sarjasta kokemusta täällä? autona v70 T5 automaatti vm.-98