0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Eipä mulla ole subia ollu enää varmaan puoleenvuoteen Ja muutenkin aika vähästä nykysin, mutta reissujen aikaan niinku nyt jouluna lisävalot näytti latvoihin ja mulla on kuormajouset takana Pitääpä kattoo miltä se näyttää toi Hurmoksen pirssi. Lie kestäävät paikallaan? Ei taijja takomon jousia onnistua muutoskatsastaa
Eikös sulla ollu muuta romua siellä? Mitkä jouset sulla siellä nyt?Miksei onnistu? Sama kierros määrä riittää.
No onha siellä matkarattaat ja jotain työkaluja sekä nesteitä, mut subi ja päätteet toi sitä painoa... No siis eiks ne kaho numerot? Vai painaavatko mitä tilataan
No ei siis yhtään mitään.
Kokemuksia ja tietoa sivukaupalla, mutta lärääppä ne läpite Eli etuiskarit jotka sopisi -60mm jousten kanssa? ~400€ kipuraja, mielellään halvemmalla kun ei kestä näitä rospuutto teitä Kummat takajouset kantaa enemmän, fk:n -40mm vaiko lesjöfors -40mm?Tietty jos ei muulla niin T5:n takajousilla kantavuutta, mutta jää pyllöttämmään
Tilanne on tämä, säädettävä tolppa on hajonnut edestä, uutta perus alustasarjaa tilatessa tarviis tietää että ottaako 30-mm vai 60-mm setin eteen?voisiko joku ystävällisesti mitata vanteen keski kohdasta lokarin reunaan olevan mitan, ilmoittaen toki että onko vakio vai madallettu keulakiitos!
Tilanne on tämä, säädettävä tolppa on hajonnut edestä, uutta perus alustasarjaa tilatessa tarviis tietää että ottaako 30-mm vai 60-mm setin eteen?
Help! Onko kellään kokemusta/tietoa semmoisesta alustasarjasta kuin Diederichs Coiloverkit (kork.sääd.)? On myynnisä Tuningkauppa.comissa ja hintaa on 469€...En ole ennen kuullut kyseisestä merkistä,ilmeisesti saksalainen ainakin nimestä päätellen
Mitenkäs on kun tuosa omasa 850:ssä on nivot takana nii joudunko vaihtamaan iskarin yläpäät vai mitenkä? Ku ei alustasarjat passaa ku on nivot?