Nyt on Optimoiautosi softa ollut autossa 5 päivää.
Alkuun olin jopa hieman pettynyt kun vaihteiston toiminta oli suorastaan huono, mutta ilmeisesti johtui vain siitä että se nollattiin ja oppiminen piti aloittaa alusta.
Tehoja tuli lisää, mutta odotin niiltäkin kyllä hieman enemmän. Tosin eipä tuo vakionakaan tuntunut, että olisi 185Hp. Paino, nelikko ja automaatti syö ihmeen paljon voimaa.
Nyt kun on saanut kilometrejä hieman alle, niin vaihteisto alkaa olemaan taas hyvä. Karvan verran parempi kuin ennen. Hieman enemmän kestää ylämäessä painaa kaasua ilman pienemmälle vaihtamista. Kuitenkaan en koe mitään mullistavaa eroa vanhaan.
Ennakko-odotukset palstan hehkutusten perusteella olivat tosiaan kovemmat kuin lopputulos. Joku muistaakseni mainitsi että nyt tietää miksi autossa on selkänojat

. Ei ihan niin radikaalista muutoksesta kyllä puhuta minun kohdallani.
Kulutuksesta en osaa nyt enkä varmaan koskaan sanoa tarkkaan miten paljon vaikuttaa, kun olin vasta kolme tankkia ajanut erinäistä ajoa ennen optimointia.
Perstuntumalla kuitenkin on laskenut jonkun verran. Motarilla menee alle 8 litraan normaalilla ajolla.
Kokonaisarvosana muutaman päivän kokemuksella 8-